Object structure

Journal or Publication Title:

Կոմիտասի թանգարան-ինստիտուտի տարեգիրք = Komitas museum-institute yearbook

Date of publication:

2018

Volume:

Գ

ISBN:

978–9939–9134–8–3

Additional Information:

Ютиджян Айк, Utidjian Haig

Title:

«Ահա՛ ազգային կենաց ճշմարիտ պատկերը». յոյն օսմանեան երաժշտագէտի մը տպաւորութիւնները Կոմիտաս Վարդապետի Պոլսոյ համերգի մասին

Other title:

«Вот правдивый образ национальной жизни»: Впечатления османского музыковеда греческого происхождения о константинопольксом концерте Комитаса Вардапета ; “Here Lies the True Picture of National Life”: the Impressions of a Greek Ottoman Musicologist from Archimandrite Komitas’s Concert in Constantinople

Creator:

Իւթիւճեան, Հայկ

Contributor(s):

Պատ. խմբ.՝ Տաթևիկ Շախկուլյան

Subject:

Թանգարաններ ; Կոմիտաս Վարդապետ

Uncontrolled Keywords:

գեղագիտութիւն ; Եւրոպականացում ; դաշնաւորում ; Յոյն եւ Հայաստանեայց Եկեղեցական երաժշտութիւն ; Գէորգիոս Պաքտիկոս

Abstract:

Կոմիտաս Վարդապետի 1912–ին Կոստանդնուպոլիս ղեկավարած մէկ համերգին խիստ շահեկան գնահատականը կը ներկայացնենք, զոր հեղինակեց եւ ի լոյս ընծայեց Պոլսաբնակ ականաւոր յոյն երաժշտագէտ Գէորգիոս Պաքտիկոս: Յօդուածին ամբողջ բնագիրը եւ անոր Հայերէն թարգմանութիւնը կը ներկայացնենք, պատշաճ ծանօթագրութիւններով եւ ներածականով հանդերձ: Յօդուածը կարեւոր մեկնակէտ մը կը համարինք, որպէսզի Հայաստանեայց Ուղղափառ եւ Յոյն Օրթոդոքս Եկեղեցեաց՝ դաշնաւորման, բազմաձայն երգեցողութեան եւ եւրոպականացման հանդէպ տարբեր կեցուածքները կարենանք համեմատել, որոնք կարեւոր դեր ունեցան այս աւանդութեանց հետագայ գեղագիտական զարգացմանց տեսակէտով եւս:
В статье мы представляем весьма благоприятный отзыв на один из концертов Комитаса Вардапета, состоявшегося в 1912 г. в Константинополе, автором которого является выдающийся греческий музыковед, проживающий в Константинополе Георгиос Пактикос. Приводится полный оригинал данной рецензии с нашим предисловием и комментариями. Статья Пактикоса послужила для нас исходным пунктом с точки зрения сравнения позиций Армянской Апостольской и Греческой Ортодоксальной церквей по вопросам гармонизации, многоголосного пения и европеизации духовной музыки. Это позиции в значительной степени также предопределили дальнейшее эстетическое развитие данных традиций.
В статье мы представляем весьма благоприятный отзыв на один из концертов Комитаса Вардапета, состоявшегося в 1912 г. в Константинополе, автором которого является выдающийся греческий музыковед, проживающий в Константинополе Георгиос Пактикос. Приводится полный оригинал данной рецензии с нашим предисловием и комментариями. Статья Пактикоса послужила для нас исходным пунктом с точки зрения сравнения позиций Армянской Апостольской и Греческой Ортодоксальной церквей по вопросам гармонизации, многоголосного пения и европеизации духовной музыки. Это позиции в значительной степени также предопределили дальнейшее эстетическое развитие данных традиций.

Table of contents:

ԳԼՈՒԽ Ա. Կոմիտաս
CHAPTER I: komitas

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Կոմիտասի թանգարան-ին-տ. հրատ.

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Extent:

էջ 59-80

General note:

Սույն հատորն անդրադառնում է Կոմիտասի գիտական, ստեղծագործական և բանաստեղծական ժառանգությանը, ինչպես նաև մեթոդական մոտեցումներին։Նկատի ունենալով Կոմիտասի գիտական հետաքրքրությունները՝ ժողովածուններ կայացնում է նաև հայ երաժշտական ֆոլկլորագիտությանն ու միջնադարագիտությանն առնչվող հարցեր։ Հասցեագրված է երաժշտագետներին, արվեստաբաններին, մշակութաբաններին, միջնադարագետներին, ֆոլկլորագետներին,առհասարակ հայ երաժշտությամբ հետաքրքրվողներին։