Object

Title: «Ինչպե՞ս եք (ես)». որպիսության մասին խոսողական ակտը միջմշակութային հաղորդակցման համատեքստում

Ստեղծողը:

Լ. Գ. Բրուտյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լեզու և լեզվաբանություն= Язык и языкознание= Language and linguistics

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Հատոր:

2

ISSN:

1829-0183

Այլ վերնագիր:

“Как дела?”: речевой акт осведомления о делах в контексте межкультурной коммуникации; “How are you?”: the speech act of inquiries about affairs in the context of intercultural communication

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Հ․ Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)

Ծածկույթ:

25-33

Ամփոփում:

В статье анализируется один из типов речевого акта, а именно, речевой акт осведомления о делах в контексте межкультурной коммуникации. Показывается, что вопрос “Как дела?” может иметь разные интерпретации как в рамках одной, так и, тем более, в разных культурах, что важно знать во избежание межкультурного непонимания и даже конфликтов. In the paper, one of the types of speech acts, namely, the speech act of inquiries about affairs is analysed in the context of intercultural communication. It is shown that the question “How are you?” can have different interpretations within one and the same culture, as well as in different cultures, which is necessary to know to avoid intercultural misunderstanding and even conflicts.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվ. լեզվի ինստիտուտ

Ստեղծման ամսաթիվը:

2018-12-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:197235

Գլխավոր նշում:

Հանդեսի հիմնադիրն է ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտը։ Լույս է տեսնում 2003 թ., տարին երկու անգամ։

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Jun 28, 2024

In our library since:

Jun 24, 2020

Number of object content hits:

38

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/216520

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information