Լեզու և լեզվաբանություն= Язык и языкознание= Language and linguistics
ՀՀ ԳԱԱ Հ․ Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ
Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Այս աշխատանքի նպատակն է ցույց տալ, թե արդյոք խսոսքային բանաձևերը նպաստում են ստեղծագործական մտքի զարգացմանը և խթանում հաղորդակցումը: Ուսումնասիրությունը կատարվել է Երևանի Եվրասիա միջազգային համալսարանի օտար լեզուների ֆակուլտետում: Цель даной работы-показать, способствуют ли речевые формулы развитию творческой мысли и подстегивают ли они коммуникацию. Данное исследование было проведено на факультете иностранных языков Ереванского международного университета Евразия.
Երևան
Տաթև գիտակրթական համալիր, ՀՀ ԳԱԱ Հ. Աճառյանի անվան լեզվի ինստիտուտ
oai:arar.sci.am:196744
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 28, 2024
Jun 24, 2020
47
https://arar.sci.am/publication/215965
Edition name | Date |
---|---|
Formulaic Speech in Second Language Acquisition: The Importance of language Chunks in L2 Learning | Jun 28, 2024 |
Սարգսյան, Մ. Ա. Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Հովհաննիսյան, Գայանե Այդինյան, Սրբուհի
M. S. Arakelyan Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)