Օբյեկտ

Վերնագիր: «Երաժշտության պատմություն» դասընթացի մեթոդական երկու մոտեցում

Ստեղծողը:

Օլյա Նուրիջանյան

Տեսակ:

Հոդված

Այլ վերնագիր:

Два Методических Подхода К Курсу “История Музыки”; Two Methodological Approaches To The Course “The History Of Music”

Ծածկույթ:

254-263

Ամփոփում:

Новейшие требования образования диктуют разработку новых видов для самостоятельных работ студента, придавая значение способам развития познавательной активности молодежи. В статье рассматриваются два способа,обеспечивающие познавательную активность студента в рамках курса “История музыки”. The newest educational requirements dictate the development of new types for independent student work, evaluating ways of developing the cognitive activity of young people. The article discusses two ways of supporting the cognitive activity of a student in the framework of the course “The History of Music”.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ

Ստեղծման ամսաթիվը:

2018-12-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167623

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Հատոր:

4

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Aug 17, 2020

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 17, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

1

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/184399

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն