Օբյեկտ

Վերնագիր: Աշխատաժամը՝ որպես գովազդային վավերապայման թիֆլիսահայ պարբերական մամուլում

Ստեղծողը:

Տարոն Դանիելյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ԿԱՆԹԵՂ. Գիտական հոդվածների ժողովածու =КАНТЕХ. Научные труды =KANTEGH. Articles

Հրապարակման ամսաթիվ:

2018

Հատոր:

2

Այլ վերնագիր:

Время работы как рекламный реквизит в армяноязычной периодической печати Тифлиса; Time-tables in advertisments as sources of information in Armenian periodicals in Tiflis

Ծածկույթ:

99-106

Ամփոփում:

В рекламных текстах время и часы работы исполняют одну и ту же информационную функцию, целью которой является повышение уровня связи между рекламодателем и потребителем информации, организация и регулирование действий коммуникаторов для достижения ожидаемого результата. This article considers the time and the time-tables of working hours in advertismrents as information elements executing the same informing act. They heighten the extent of communication between the advertisers and their target audience, organize and regulate their activities as well so that the expected outcome can be achieved.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2018-06-15

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:167543

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jun 21, 2022

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 17, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

20

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/184319

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն