The academic success of Aboriginal students remains particularly concerning across Ontario, Canada, the United States and abroad. Less than half of all Aboriginal students in Canada receive a secondary school diploma since they often do not discern meaning in both the provincial curriculum and the priorities of public schools. Տեղաբնակ ուսանողների ակադեմիական հաջողությունները հատկապես մտահոգիչ են Օնտարիոյում (Կանադա), Միացյալ Նահանգներում և այլուր։ Համաձայն Կանադայի Օնտարիո նահանգում կրթության նախարարության քաղաքականության (OME) 2007թ-ի փաստաթղթի, Օնտարիոյի առաջին բնիկների՝ մետիսների և ինուիտների կրթության քաղաքականության շրջանակներում անդրադարձ կատարվեց հանրային կրթության մեջ տեղաբնակների և ոչ տեղաբնակների ձեռքբերումների բացին։ Академическая успеваемость учащихся-аборигенов особенно тревожна в канадском Онтарио, Соединенных Штатах и т.д. В Канаде менее половины учащихся-аборигенов получают аттестат о среднем образовании, поскольку они зачастую не понимают смысла образовательных программ и общеобразовательных школ.
oai:arar.sci.am:105104
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 8, 2023
Mar 22, 2020
10
https://arar.sci.am/publication/115216
Edition name | Date |
---|---|
School Practices and Education Policy: Aboriginal Students’ Challenges and Successes | Dec 8, 2023 |
Petikyan, Siranush Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Setseetso Matobako Loyiso C. Jita
Asatryan, Samvel
Khosrovyan, Anahit