Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Հրապարակման ամսաթիւ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս
Վերնագիր:
School Practices and Education Policy: Aboriginal Students’ Challenges and Successes
Այլ վերնագիր:
Ստեղծողը:
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Չերուբինի Լորենցո ; Лоренцо Черубини
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
The academic success of Aboriginal students remains particularly concerning across Ontario, Canada, the United States and abroad. Less than half of all Aboriginal students in Canada receive a secondary school diploma since they often do not discern meaning in both the provincial curriculum and the priorities of public schools. Տեղաբնակ ուսանողների ակադեմիական հաջողությունները հատկապես մտահոգիչ են Օնտարիոյում (Կանադա), Միացյալ Նահանգներում և այլուր։ Համաձայն Կանադայի Օնտարիո նահանգում կրթության նախարարության քաղաքականության (OME) 2007թ-ի փաստաթղթի, Օնտարիոյի առաջին բնիկների՝ մետիսների և ինուիտների կրթության քաղաքականության շրջանակներում անդրադարձ կատարվեց հանրային կրթության մեջ տեղաբնակների և ոչ տեղաբնակների ձեռքբերումների բացին։ Академическая успеваемость учащихся-аборигенов особенно тревожна в канадском Онтарио, Соединенных Штатах и т.д. В Канаде менее половины учащихся-аборигенов получают аттестат о среднем образовании, поскольку они зачастую не понимают смысла образовательных программ и общеобразовательных школ.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան