Օբյեկտ

Վերնագիր: Հայաստանը՝ կրթական ծառայությունների միջազգային շուկայում. հնարավորություններ և մարտահրավերներ

Ստեղծողը:

Թորոսյան, Ալիկ

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2(27)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Торосян Алик, Torosyan Alik

Այլ վերնագիր:

Армения на международном рынке образовательных услуг: возможности и проблемы ; Armenia in the International Market of Educational Services: Opportunities and Challenges

Ծածկույթ:

52-65

Ամփոփում:

Հոդվածում քննարկվում են կրթական ծառայությունների միջազգային շուկային և այդ շուկայում Հայաստանի ունեցած դերին վերաբերող հարցեր։ Դիտարկվում են տարբեր հեղինակների վերլուծություններ միջազգային ուսանողների որոշում կայացնելու վրա ազդող գործոնների մասին։ Ըստ այդմ՝ համեմատելով Հայաստանի և մի քանի եվրոպական երկրների տվյալներ՝ բացահայտվում են այն հիմնմնմնական մարտահրավերները, որոնց հետ առերեսվում են հայկական համալսարանները համապատասխան մրցակցային դաշտում։ Ներկայացվում են նաև հայկական համալսարաններիհնարավորությունները, որոնց օգտագործմամբ կարելի է էական դրական տեղաշարժ ապահովել կրթական ծառայությունների արտահանման ոլորտում։
В статье рассматривается международный рынок образовательных услуг и роль Армении на этом рынке. Изучены анализы, проведенные разными авторами, которые касаются факторов, влияющих на принятие решений иностранными студентами. Проанализировав уровни этих факторов в Армении и сравнив их с данными ряда европейских стран, были выдвинуты основные проблемы, с которыми сталкиваются армянские университеты в конкурентной борьбе за иностранных студентов. Также были изучены основные возможности армянских университетов, использование которых может оказать существенное положительное влияние на экспорт образовательных услуг.
The paper discusses the international market of educational services and the role of Armenia within it. The analyzes by various authors are studied, regarding the factors that influence international students' decision-making. Analyzing the levels of these factors in Armenia and comparing them with data from several European countries, the main challenges faced by Armenian universities in the competition for international students were put forward. Additionally, the paper studied the main opportunities available to Armenian universities, which could positively impact the export of educational services.

Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:377584

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Sep 2, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

6

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/408293

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն