Նիւթ

Վերնագիր: Ենթակայի և ստորոգյալի համաձայնության ուսուցումը որպես կապակցված խոսքի զարգացման միջոց

Ստեղծողը:

Տաթևիկ Մարաբյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիւ:

2009

Հատոր:

12

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Այլ վերնագիր:

Обучение согласованию подлежащего и сказуемого как средство развития связной речи учащихся; Teachimg subject predicate agreement as a means of development of students coherent speech

Ծածկոյթ:

147-153

Ամփոփում:

В данной статье рассматриваются вопросы согласования подлежащего и сказуемого, подчеркивается её роль в процессе развития связной рeчи учащихся. В процессе изучения грамматического материала предлагается использовать также методическую систему СВО (стимулирование, восприятие значения, обдумывание). В центре внимания находятся такие методические принципы, как ливень мыслей, беседа, комплекс диаграммы и т.д. Показываются также ошибки согласования подлежащего и сказуемого и предлагаются пути исправления этих ошибок.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2009-02-18

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:197642

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Dec 6, 2023

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Jun 24, 2020

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

74

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/216967

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն