Լրատու հայկական գրադարանային ասոցիացիայի = Herald of the Armenian Library Association
Orientations Of Student-Readers In The Digital Age A Reading Perspective
Հայկական գրադարանային ասոցիացիա
Գլխավոր խմբագիր՝ Մայա Գրիգորյան
Հոդվածի նպատակն է պարզաբանել ուսանող-ընթերցողների կողմ-նորոշիչները գրադարանային միջավայրում արդի ժամանակահատվածում։ Ուսումնասիրության շրջանակը ներառում է ուսանողության ընթերցողական առաջնահերթությունները՝ ընդհանուր ընթերցանության և ակադեմիական գրադարանի ռեսուրսների օգտագործման համատեքստում։ Հոդվածում վերլուծվում են վիճակագրական տվյալներ, որոնք տվյալ ժամանակահատ-վածում հասանելի են եղել թեմայի վերաբերյալ, եղել են ստույգ և լիարժեք։ Ուսումնասիրության շրջանակում վերլուծության են ենթարկվել հայե-րեն և օտարալեզու գիտական հոդվածներ, ինչպես նաև էլեկտրոնային գիտա-տեղեկատվական հրապարակումներ, որոնք առնչվում են ուսանողության ընթերցողական վարքագծի և գրադարանային ռեսուրսների օգտագործման խնդիրներին։ Դիտարկումների հավաքման համար կիրառվել է անանուն հարցման մեթոդը ինչպես էլեկտրոնային, այնպես էլ թղթային ձևաչափով։ Հարցման արդյունքները ներկայացվել և մեկնաբանվել են հոդվածի երրորդ բաժնում՝ տեքստային վերլուծության և գրաֆիկական պատկերների միջոցով։
The purpose of this article is to clarify the orientation and behavioral tendencies of student-readers within the library environment in the contemporary period. The scope of the study includes the reading priorities of students in the context of general reading practices and the use of academic library resources. The article analyzes statistical data that were accessible, accurate, and complete at the time of the research and directly related to the topic under investigation. Within the framework of the study, both Armenian and foreign-language scholarly articles, as well as electronic scientific publications, were examined and analyzed. These sources focus on student reading behavior and issues related to the use of library resources. To collect empirical data, an anonymous survey method was employed in both electronic and paper formats. The results of the survey are presented and interpreted in the third section of the article through textual analysis and graphical illustrations. Particular emphasis is placed on the use of statistical data as a foundation for practical analysis. The global statistics platform Statista.com was utilized as one of the main sources, providing reliable and comprehensive statistical information relevant to the study.
Երևան
Հայկական գրադարանային ասոցիացիա
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jun 27, 2025
https://arar.sci.am/publication/432612
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|