Օբյեկտ

Վերնագիր: How can libraries empathize with their users and transform their digital experiences?

Ստեղծողը:

Zargaryan, Tatevik

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրատու հայկական գրադարանային ասոցիացիայի = Herald of the Armenian Library Association

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Համար:

2 (4)

ISSN:

e-2953-8092

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Զարգարյան Տաթևիկ

Այլ վերնագիր:

Ինչպե՞ս կարող են գրադարաններն ապրումակցել իրենց օգտատերերին և փոխակերպել իրենց թվային փորձառությունը

Համատեղ հեղինակները:

Հայկական գրադարանային ասոցիացիա

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբագիր՝ Մայա Գրիգորյան

Ծածկույթ:

21-49

Ամփոփում:

Թվային աշխարհը և արհեստական բանականությունը շատ արագ զարգանում և փոխակերպում են ծառայությունները։ Ինչպե՞ս կարող են գրադարանները ապրումակցել իրենց օգտատերերին և փոխակերպել իրենց թվային փորձառությունները։ ՀԲԸՄ Փափազյան գրադարանի Ակադեմիական աջակցության և Համակարգերի էլեկտրոնային ծառայությունների բաժնի աշխատակիցները կատարել են հետազոտություններ և կիրառել են նոր մոտեցումներն ու գործիքները՝ գրադարանի վեբկայքի և օգտատերերի փորձառության վերաձևավորման համար։ Օգտագործվել է դիզայն մտածողության մեթոդաբանությունը՝ օգտատերերին հասկանալու, նրանց կարիքներն ու խնդիրները պարզելու համար։ Հարցումներն ու Google Analitycs-ը կիրառվել են տվյալներ հավաքելու, արդյունքները վերլուծելու և դրանք կիրառելի ծառայությունների վերածելու նպատակով։ Figma-ն օգտագործվել է կայքի օգտատերերի հոսքերի և բովանդակության դասավորության նախատիպեր մշակելու համար։
The rapid evolution of the digital world and artificial intelligence(AI) is reshaping services across industries, offering unprecedented opportunities for efficiency, personalization, and innovation. How can libraries empathize with their users and transform their digital experiences? AGBU Papazian Library Academic Support and Systems and Electronic Services staff conducted research and applied new approaches and tools to redesign the library’s website and user experience. Design Thinking methodology was used to understand users, identify their needs and problems. Surveys and Google Analytics were used to collect data, analyze the results, and turn them into usable services. Figma was used to prototype the website’s user flows and content layout.


Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

Հայկական գրադարանային ասոցիացիա

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար ; oai:arar.sci.am:380481

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 13, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Dec 19, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

103

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/411606

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Zargaryan, Tatevik, How can libraries empathize with their users and transform their digital experiences? Jan 13, 2025

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն