Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024
ISBN:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Ռադունովիչ Անա Յակովլևիչ, Radunovich Ana Yakovlevich
Վերնագիր:
Сергей Параджанов и кинематографическое прочтение поэм Пушкина и Лермонтова
Այլ վերնագիր:
Սերգեյ Փարաջանովը և Պուշկինի ու Լերմոնտովի պոեմների կինեմատոգրաֆիական ընթերցումը ; Sergey Parajanov: Cinematic Perusal Of Poems By Pushkin And Lermontov
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Աջակից(ներ):
Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Сергей Параджанов ; сценарий ; кранизация ; литературный источник
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Сергей Параджанов, бесспорно, был одним из самых новаторских режиссеров XX века. Его сценарии для экранизации классических произведений русской литературы, в частности, поэм «Бахчисарайский фонтан» Пушкина и «Демон» Лермонтова, представляют собой уникальный синтез киноискусства и литературной традиции. Статья посвящена анализу того, как Параджанов, используя приемы поэтическо-го кино и обращаясь к истокам экранизируемых произведений, создавал глубоко личные и оригинальные интерпретации классических текстов.
Սերգեյ Փարաջանովը, անշուշտ, քսաներորդ դարի ամենանորարար ռեժիսորներից էր։ Նրա սցենարները ռուս դասական գրականության ստեղծագործությունների, մասնավորապես, Պուշկինի «Բախչիսարայի շատրվանը» և Լերմոնտովի «Դև» պոեմների էկրանավորման համար, կինոարվեստի և գրական ավանդույթի անզուգական համադրություններ են։
Sergey Parajanov undoubtedly ranks among the most innovative filmmakers of the 20th century. His screenplays for adaptations of classical Russian literature, particularly Pushkin’s “The Fountain of Bakhchisaray” and Lermontov’s “Demon” poems, represent a unique synthesis of cinema and literary tradition.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան