Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

2024 թ. հունվարի 9-ին լրացավ հայ ականավոր կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանը: Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների անցկացման համար ստեղծված Կառավարական հոբելյանական հանձնաժողովի որոշմամբ՝ ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ 2024 թ. սեպտեմբերի 10-12-ը գումարեց «Սերգեյ Փարաջանով – 100» միջազգային գիտական կոնֆերանսը։ Ժողովածուն պարունակում է Կոնֆերանսի լիագումար նիստերի մասնակիցների զեկուցումները: Նյութերը ներկայացվում են բնագրով, ըստ ելույթների հաջորդականության: Ժողովածուն հասցեագրված է կինոգետներին, Փարաջանովի արվեստով հետաքրքրվողներին և ընթերցող լայն շրջաններին:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024

ISBN:

978-5-8080-1555-5

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մարգոլիտ Եվգենի, Margolit Yevgeny

Վերնագիր:

«Тени забытых предков»: воскрешение одной кинематографической традиции

Այլ վերնագիր:

«Մոռացված նախնիների ստվերները». Կինեմատոգրաֆիական ավանդույթի վերածնունդը ; “Shadows Of Forgotten Ancestors”: Resurgence Of One Cinematographic Tradition

Ստեղծողը:

Марголит, Евгений

Համատեղ հեղինակները:

ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ

Աջակից(ներ):

Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան

Խորագիր:

Сергей Параджанов ; Кинематография

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Марк Донской ; «Тени забытых предков» ; миф

Ծածկոյթ:

100-118

Ամփոփում:

Фильм «Тени забытых предков» Сергея Параджанова открыл но-вую традицию – традицию украинского «поэтического кино» с ее опо-рой на народное искусство; как поэтическое, так и изобразительное. «Поэтическое кино» возникает не из подражания приемам Параджано-ва или, тем более, Донского.
Սերգեյ Փարաջանովի «Մոռացված նախնիների ստվերները» ֆիլմն ստեղծեց նոր ավանդույթ, այն է՝ ուկրաինական «պոետիկ կինոյի» ավանդույթը, որի հենքը ժողովրդական արվեստն է՝ իր պոետիկ և պատկերային կողմերով։
Sergey Parajanov’s “Shadows of Forgotten Ancestors” gave rise to a novel tradition – the tradition of the Ukrainian “poetic cinema” relying on folk art, on its both poetic and pictorial aspects. “Poetic cinema” does not appear from imitating the techniques of Parajanov or, the more so, Donskoy.


Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Հրատարակման ամսաթիւը:

2024

Տեսակ:

Կոնֆերանսի զեկուցումներ

Ձեւաչափ:

pdf

Լեզու:

hy