Object structure

Publication Details:

2024 թ. հունվարի 9-ին լրացավ հայ ականավոր կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանը: Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների անցկացման համար ստեղծված Կառավարական հոբելյանական հանձնաժողովի որոշմամբ՝ ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ 2024 թ. սեպտեմբերի 10-12-ը գումարեց «Սերգեյ Փարաջանով – 100» միջազգային գիտական կոնֆերանսը։ Ժողովածուն պարունակում է Կոնֆերանսի լիագումար նիստերի մասնակիցների զեկուցումները: Նյութերը ներկայացվում են բնագրով, ըստ ելույթների հաջորդականության: Ժողովածուն հասցեագրված է կինոգետներին, Փարաջանովի արվեստով հետաքրքրվողներին և ընթերցող լայն շրջաններին:

Journal or Publication Title:

Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024

ISBN:

978-5-8080-1555-5

Additional Information:

Մարգոլիտ Եվգենի, Margolit Yevgeny

Title:

«Тени забытых предков»: воскрешение одной кинематографической традиции

Other title:

«Մոռացված նախնիների ստվերները». Կինեմատոգրաֆիական ավանդույթի վերածնունդը ; “Shadows Of Forgotten Ancestors”: Resurgence Of One Cinematographic Tradition

Creator:

Марголит, Евгений

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ

Contributor(s):

Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան

Subject:

Сергей Параджанов ; Кинематография

Uncontrolled Keywords:

Марк Донской ; «Тени забытых предков» ; миф

Coverage:

100-118

Abstract:

Фильм «Тени забытых предков» Сергея Параджанова открыл но-вую традицию – традицию украинского «поэтического кино» с ее опо-рой на народное искусство; как поэтическое, так и изобразительное. «Поэтическое кино» возникает не из подражания приемам Параджано-ва или, тем более, Донского.
Սերգեյ Փարաջանովի «Մոռացված նախնիների ստվերները» ֆիլմն ստեղծեց նոր ավանդույթ, այն է՝ ուկրաինական «պոետիկ կինոյի» ավանդույթը, որի հենքը ժողովրդական արվեստն է՝ իր պոետիկ և պատկերային կողմերով։
Sergey Parajanov’s “Shadows of Forgotten Ancestors” gave rise to a novel tradition – the tradition of the Ukrainian “poetic cinema” relying on folk art, on its both poetic and pictorial aspects. “Poetic cinema” does not appear from imitating the techniques of Parajanov or, the more so, Donskoy.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Date of publication:

2024

Type:

Կոնֆերանսի զեկուցումներ

Format:

pdf

Language:

hy