Օբյեկտ

Վերնագիր: Մեծ ճաշկերոյթի եւ Հարսանեաց խնջոյքի առակների խորհրդաբանութիւնը եւ դրանց հայ միջնադարեան մեկնութիւնները (Ղուկ. ԺԴ. 16—24, Մատթ. ԻԲ. 1—14)

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիվ:

2024

Հատոր:

ՁԱ տարի

Համար:

Ե

ISSN:

1829–4243 ; e-2953-7843

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Beyleryan Hovhannes, Бейлерян Ованес

Այլ վերնագիր:

The symbolism of the New Testament parables of the “Great Banquet” and “The Wedding Feast” and their medieval Armenian interpretations ; Символика новозаветных притчей о «Званом ужине» и «Брачном пире» и их средневековые армянские толкования

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Վարդան Դևրիկյան (2002-2009) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկույթ:

49-67

Ամփոփում:

Представленные две новозаветные притчи имеют значительные сходства, а также определенные различия, и уже в ранней толковательной литературе они рассматривались не как два варианта одной и той же притчи, а как две схожие, но разные притчи. В статье кратко говорится как об их символической роли в христианском учении, так и об эпизодах восприятия и разъяснения их символики в средневековых армянских толкованиях. Скорее всего, благодаря эсхатологическим значениям этих двух притч, они были включены в богослужебные чтения Армянской Церковью во время литургии Великого поста.
These two parables of the New Testament share notable similarities as well as distinct differences, and even in early exegetic literature, they were not regarded as two versions of the same parable, but rather two similar yet distinct parables. The article provides an overview of both the symbolic significance of these parables in Christian teachings and the instances of their perception and explanation of symbolism in medieval Armenian exegesis. Most likely, due to the eschatological implications of these two parables, they were incorporated into the liturgical readings of the Armenian Church during the Great Lent.

Հրատարակության վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:379448

Լեզու:

hy

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 27, 2025

Մեր գրադարանում է սկսած:

Nov 12, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

13

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/410533

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն