Ցոյց տուր կառուցուածքը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2018

Համար:

2 (40)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Манукян Т., Manukyan T.

Վերնագիր:

Եղիշե Չարենցի «Տաղարան» շարքի՝ «Նախագծում» մեթոդով ուսուցումն ավագ դպրոցում

Այլ վերնագիր:

Teaching In High Scholl With The Method Of projection Of ''Tagharan'' Collection By Eghishe Charenc ; Изучение цикла Е. Чаренца ,,Тагаран’’ в старших классах методом ,,Проекта’’

Ստեղծողը:

Մանուկյան, Տաթև

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Խորագիր:

Մանկավարժություն և մեթոդիկա

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

հայ գրականություն ; կառուցողական կրթություն ; ներառարկայական և միջառարկայական կապեր ; աշխատանքային խումբ ; քննարկում ; վերլուծություն ; վերջնական արդյունք

Ծածկոյթ:

151-159

Ամփոփում:

Հայ գրականության դպրոցական առարկայական ժամանակակից չափորոշիչները հնարավորություն են տալիս կառուցողական կրթության հիմունքներով աշխատող ուսուցչին հեղինակել այլընտրանքային ծրագրեր՝ սովորողների առջև բացելով գիտելիքների և հմտությունների ձեռքբերման և դրանց գործնական կիրառման նոր հնարավորություններ, որոնցից մենք ընտրել ենք «գործունեության նախագծային աշխատանքը»19՝ ուսուցանելու համար Եղիշե Չարենցի «Տաղարան» շարքը: Աշխատանքը կատարվել է եռաստիճան համակրգով՝ 7-րդ և 11-րդ դասարանցիներ, 9-րդ և 11-րդ դասարանցիներ, 11-րդ դասարանցիներ, որոնք ձևավորեցին միջառարկայական և ներառարկայական խմբեր և արդյունքում ներկայացրին «Եղիշե Չարենց: 1920-ական թթ.: «Տաղարան» շարքը» վերնագրով սահիկահանդեսը:
Современные школьные предметные критерии армянской литературы дают возможность учителю, работающему на основе структурного образования, стать автором альтернативных программ, открывая перед учащимися новые возможности приобретения знаний и умений и их практического применения, из которых мы выбрали ,,проектную работу деятельности’’ для изучения цикла Е. Чаренца ,,Тагаран’’. Работа реализовалась трехступенчатой системой: учащиеся от 7 до 11,от 9 до 11 и 11 классов, которые формировали межпредметные и прикладные группы и в результате представили презентацию под названием ,,Егише Чаренц. 1920-ые годы. Цикл ,,Тагаран’’.
The modern subjective criteria of Armenian Literature enable teachers teaching on the basis of constructive education to author alternative applications opening knowledge and skills acquisition for the students and new possibilities for its practical uses,from which we've chosen ''projective work of the activity'' to teach ''Tagharan'' collection by Eghishe Charents. The work has been done by three-stage system: 7th and 11th classes, 9th and 11th classes 11th classes, which formed inclusive and interchangeable groups and in the result represented slides with the title ''Egishe Charents: 1920s: ''Tagharan'' collection''.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան