Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2018

Number:

2 (40)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

Madatyan K., Мадатян К.

Title:

Նորաբանությունների ուսուցման մեթոդիկան երկրորդ դասարանի մայրենիի դասագործընթացում

Other title:

The Methods Of Teaching Neologisms To Second Grade Pupils During Armenian Language Classes ; Методы обучения второклассников неологизмам на уроках армянского языка

Creator:

Մադաթյան, Կարինե

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն և մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

կառուցվածքային կրթություն ; նոր դաս ; լեզվամտածողություն ; կենցաղային, ; գեղավեստական ; քերականական ; գրականագիտական նորաբանություններ ; իմաստային նորկիրառություններ

Coverage:

144-150

Abstract:

Նորաբանություն հասկացությունը, ներկայացնելով որպես ուսումնասիրման միավոր, քննվում է երկրորդ դասարանի մայրենիի դասի շրջանակներում՝ ըստ կառուցվածքային կրթության նոր հիմունքների: Յուրաքանչյուր նոր դասի շրջանակներում աշակերտների լեզվամտածողության մեջ շարունակ կատարվում է «համալրում»՝ սովորած նոր բառերի շնորհիվ, որոնք աշակերտների համար նորաբանություններ են: 2-րդ դասարանի Մայրենիի դասագրքում հանդիպող նորաբանությունները` ըստ կիրառության, բաժանվելեն 4 խմբի՝ կենցաղային, գեղավեստական, քերականական, գրականագիտական, որոնք մի դեպքում բառային նոր կազմություններ են, մյուս դեպքում՝ իմաստային նոր կիրառություններ: Նորաբանությունների ընկալումը, յուրացումը և կիրառումն ունի աշակերտի բառապաշարի հարստացման նպատակ, քանի որ դրանք լեզվի շարունակական զարգացման արդյունք են, որոնք արտացոլում են մարդու հասարակական-տնտեսական, հոգևոր-մշակութային զանազան փոփոխությունները:
The research unit, namely the notion of neologisms , is examined in the framework of Armenian language classes of second grade pupils according to the new fundamentals of structural education. During each new class, pupils’ linguistic thinking is continually complemented with new words that are neologisms for the pupils. According to their appplication, neologisms found in the Armenian language textbook of second grade students have been divided into the following four groups: everyday, fiction, grammatical, and literary neologisms. These neologisms are either new word forms or new applications of meanings. The perception, assimilation and application of neologisms has the goal of enriching learners’ vocabulary, since they are the result of the continuous development of the language and reflect various socio-economic, spirtual and cultural changes of people.
Понятие неологизмов рассматривается в рамках уроков армянского языка учащихся второго класса в соответствии с новыми принципами структурного образования. Во время каждого нового урока языковое мышление учащихся постоянно дополняется новыми словами, которые являются неологизмами для учеников. Согласно этому, неологизмы, найденные в учебнике армянского языка студентов второго класса, были разделены на следующие четыре группы: повседневные, художественные, грамматические и литературные неологизмы. Эти неологизмы являются либо новыми текстовыми формами, либо новыми применениями значений. Восприятие, ассимиляция и применение неологизмов имеет цель обогатить словарный запас учащихся, поскольку они являются результатом непрерывного развития языка и отражают различные социально- экономические, духовные и культурные изменения людей.

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան