Русский язык в Армении=Ռուսաց լեզուն Հայաստանում=Russian language in Armenia
Karagozyan A., Ղարագոզյան Ա. Բ.
Extra Russian Language Class Works As A Form Of Organization Of Teaching And Educational Process In A Native School ; Ռուսաց լեզվի արտադասարանակ անաշխատանքը որպես ուսումնադաստիարակչական աշխատանքների կազմակերպման ձև ազգային դպրոցում
Армянский государственный педагогический университет имени Хачатура Абовяна
Урок не может вместить все то, что интересует учащихся и необходимо для практического овладения русским языком. Благоприятные условия для удовлетворения индивидуальных интересов учащихся и развития их речевых умений и навыков создает внеклассная работа. На внеклассных занятиях учащиеся выходят за рамки учебников, приобретают многие жизненно необходимые навыки – учатся самостоятельно подбирать и анализировать материал, пользоваться справочной литературой, общаться на русском языке. В статье говорится о значении внеклассных занятий, о формах их проведения, о целях и задачах внеклассной работы.
A lesson can’t include all the things that interest students and is necessary to gain practical skills for Russian language. Only extra class work can create favorable conditions to satisfy students’ individual interests and develop their speaking abilities. During extra classes students go beyond the frames of textbooks and obtain lots of life skills. They learn to find and analyze materials themselves, use referential literature and speak Russian. In this article we speak about the importance of extra class work, about its types, aims and challenges. Students get involved in such works with a great interest, and teacher’s task is to accurately lead them and control their interests and skills.
Դասապրոցեսը չի կարող իր մեջ ներառել այն ամենը, ինչը հետաքրքրում է աշակերտներին և անհրաժեշտ է ռուսաց լեզվին տիրապետելու համար: Աշակերտի անհատական հետաքրքրությունները բավարարելու և լեզվական կարողությունները և հմտությունները զարգացնելու համար բարենպաստ պայմաններ է ստեղծում արտադասարանական աշխատանքը: Արտադասարանական պարապմունքների ժամանակ երեխաները դուրս են գալիս դասագրքերի շրջանակներից, ձեռք են բերում կյանքի համար անհրաժեշտ հմտություններ՝ սովորում եմ ինքնուրույն հայթհայթել և վերլուծել նյութը, օգտագործել լրացուցիչ գրականություն, բառարաններ, իրար հետ շփվել ռուսաց լեզվով: Հոդվածում խոսվում է արտադասարանական աշխատանքների նշանակության մասին, նրանց անցկացման ձևերի և նպատակների մասին
Ереван
oai:arar.sci.am:376903
Aug 2, 2024
Aug 2, 2024
12
https://arar.sci.am/publication/403931
Петривняя, Е. К. Июльская, Е. Г. Гл. ред. А. М. Амирханян
Кесаян, М. Д. Шатирян, А. М. Гл. ред. А. М. Амирханян
Мадоян, В. В. Шейранян, С. З. Гл. ред. А. М. Амирханян
Орехова, И. А. Труханова, Д. С. Гл. ред. А. М. Амирханян
Петривняя, Е. К. Июльская, Е. Г. Гл. ред. А. М. Амирханян
Заруи Мелкикян
Марианна Баласанян Ирма Курдадзе