Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

3-4 (28-29)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Gyulazyan V. G., Mashuryan Zh. B., Arutyunyan A. E., Гюлазян В. Г., Машурян Ж. Б., Арутюнян А. Э.

Title:

Ուսուցչի մասնագիտական առողջության խնդիրներն ու պահպանման կարևորությունը

Other title:

Professional Health Problems Of Teachers And The Importance Of Preservation ; Проблемы профессионального здоровья учителей и важность его сохранения

Creator:

Գյուլազյան, Վ. Գ. ; Մաշուրյան, Ժ. Բ. ; Հարությունյան, Ա. Է.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Կրթության որակ

Uncontrolled Keywords:

ուսուցչի մասնագիտական առողջություն ; ուսումնական գործընթացի արդյունավետություն ; սովորողների առաջադիմություն

Coverage:

76-80

Abstract:

Հոդվածում ներկայացված է մասնագիտական առողջության ազդեցությունը աշխատանքի որակի և արդյունավետության բարձրացման վրա: Հատկապես կարևորվել է ուսուցչի մասնագիտական առողջությունը, որը սովորողների ուսուցման և դաստիարակման արդյունավետության ու որակի վրա մեծ դեր ունենալուց բացի, ազդում է նաև սովորողների առողջության վրա: Արդյունքում եկել ենք այն եզրահանգման, որ միայն առողջ ուսուցիչը կարող է ապահովել կրթության բարձր որակ և արդյունավետություն՝ չվնասելով սովորողների առողջությանը:
В статье представлено влияние профессионального здоровья на повышение качества и эффективность труда. В частности, говорится о профессиональном здоровье учителя, которое, помимо большого влияния на качество и эффективность обучения и воспитания учащихся, непосредственно влияет и на их здоровье. В резвультате авторы приходят к заключению, что только здоровый учитель способен обеспечить высокое качество и эффективность обучения, не нанося ущерб здоровью учащихся.
The paper presents the impact of professional health on the quality and efficiency of the work. In the paper especially teachers’ professional health is stressed which influences not only the efficiency of teaching and upbringing but also students’ health. In the result we have concluded that only the healthy teacher can ensure high quality and efficient education without harming the students’ health.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան