Object

Title: Ինտեգրացիան որպես ինտելեկտուալ դաստիարակություն տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի դասին

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2016

Number:

1-2 (26-27)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Айрапетян Г. С., Маргарян С. M., Hayrapetyan G. S., Margaryan S. M.

Other title:

Интеграция как интеллектуальное воспитание В начальной школе на уроках математики ; Integration As An Intellectual Education In Primary School During Mathematics Lessons

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Coverage:

122-131

Abstract:

Հոդվածում քննարկվում է տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի դասի շրջանակում ինտեգրված ուսուցման անհրաժեշտությունը` կապված աշակերտների ինտելեկտուալ դաստիարակության հետ: Մասնավորապես, ներկայացվում է ուսուցման գործընթացում ինտեգրացիայի նշանակությունը` օգտագործելով ինտեգրված ուսուցում հասկացությունը` ընդգծելով դրա հիմնական դրույթները և բացահայտելով մաթեմատիկայի դասերին ինտեգրված ուսուցման խնդիրները, հաշվի առնելով տարիքային առանձնահատկությունները: Ներկայացվում է տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ինտեգրված դասի էությունը, առանձնահատկությունները և առավելությունները: Որպես արդյունք մշակվել է «Ամրապնդել 6-ի բազմապատկում, բաժանում» թեմայով ինտեգրված ինովացիոն տեխնոլոգիաներով դաս:
В статье представлена необходимость интегрированного обучения в начальной школе в рамках урока математики, связанная с интеллектуальным воспитанием учеников. В частности, представляется значимость интеграции в процессе обучения, используя понятие интегрированного обучения, подчеркнуты его основные принципы и раскрыты задачи интегрированного обучения на уроках математики, при этом учитывая возрастные особенности. Дана сущность интегрированного урока, его особенности и преимущества. Как результат разработан и представлен интегрированный инновационными технологиями урок-презентация.
The article is on the necessity of integrated education within the framework of mathematics lesson in primary school, related to the intellectual education of the pupils. Particularly, there is demonstrated the importance of the integration in the learning process, using the idea of integrated education, highlighting its main principals and disclosing the issues of integrated education during mathematics lessons, taking into consideration age features. Тhe article discusses the nature of integrated lesson, as well as its features and advantages. As a result there was developed and presented lesson-presentation based on integrated innovative technologies.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Format:

pdf

Identifier:

oai:arar.sci.am:371844

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Object collections:

Last modified:

Apr 16, 2024

In our library since:

Mar 27, 2024

Number of object content hits:

10

All available object's versions:

https://arar.sci.am/publication/401747

Show description in RDF format:

RDF

Show description in OAI-PMH format:

OAI-PMH

Objects

Similar

This page uses 'cookies'. More information