Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Date of publication:

2017

Number:

1 (35)

ISSN:

1829-0531

Official URL:

click here to follow the link

Title:

Հայոց լեզվի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացը

Other title:

Процесс организации грамотности армянского языка как иностранного языка ; The process of literacy organization of the Armenian language as a foreign language

Creator:

Մուրադյան, Լուսինե

Corporate Creators:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Subject:

Մանկավարժություն ; Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա

Uncontrolled Keywords:

հայերենն՝ իբրև օտար լեզու ; անգլախոս ուսանողներ ; գրաճանաչության կազմակերպման գործընթաց

Coverage:

137-146

Abstract:

Վերջին տարիներին արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների` Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ մեր կողմից կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի իմացության տարբեր մակարդակների համար դասավանդման ծրագրեր, ձեռնարկներ, «Սովորում ենք գրել, կարդալ, խոսել հայերեն» դասագիրքը, երկարամյա աշխատանքային փորձի հիման վրա մշակվել է մեթոդաբանություն: Յուրաքանչյուր դաս իրապես ստեղծագործական գործընթաց է, որի առաջնահերթ խնդիրը լեզվական արգելքի հաղթահարումն է: Այս հոդվածում ներկայացնում ենք հայերենի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացի սեղմ նկարագրությունը:
В последние годы параллельно желанию иноязычных студентов изучать армянский язык, мы создали программы и руководства для всех уровней преподавания языка, учебник “Учимся читать, писать, говорить по-армянски”, а также разработали методику на основе многолетнего опыта работы. Каждый урок является поистину творческий процесс, основная задача которого состоит в том, чтобы преодолеть языковой барьер. В этой статье мы приводим краткое описание процесса организации грамотности армянского языка, как иностранного языка.
In recent years, parallel to foreign-speaking students wish to study the Armenian language we create language teaching programs and manuals for all levels, ‘’Learning to read, write, speak Armenian’’ textbook, we also developed a methodology based on years of work experience. Every foreign language acquisition lesson is a truly creative process, which primary task is to overcome the language barrier. In this article we present a brief description of the Armenian language literacy organization process as a foreign language

Place of publishing:

Երևան

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան