Օբյեկտ

Վերնագիր: Հայոց լեզվի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացը

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես

Հրապարակման ամսաթիւ:

2017

Համար:

1 (35)

ISSN:

1829-0531

Պաշտոնական URL:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Процесс организации грамотности армянского языка как иностранного языка ; The process of literacy organization of the Armenian language as a foreign language

Համատեղ հեղինակները:

Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան

Ծածկոյթ:

137-146

Ամփոփում:

Վերջին տարիներին արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների` Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ մեր կողմից կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի իմացության տարբեր մակարդակների համար դասավանդման ծրագրեր, ձեռնարկներ, «Սովորում ենք գրել, կարդալ, խոսել հայերեն» դասագիրքը, երկարամյա աշխատանքային փորձի հիման վրա մշակվել է մեթոդաբանություն: Յուրաքանչյուր դաս իրապես ստեղծագործական գործընթաց է, որի առաջնահերթ խնդիրը լեզվական արգելքի հաղթահարումն է: Այս հոդվածում ներկայացնում ենք հայերենի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացի սեղմ նկարագրությունը:
В последние годы параллельно желанию иноязычных студентов изучать армянский язык, мы создали программы и руководства для всех уровней преподавания языка, учебник “Учимся читать, писать, говорить по-армянски”, а также разработали методику на основе многолетнего опыта работы. Каждый урок является поистину творческий процесс, основная задача которого состоит в том, чтобы преодолеть языковой барьер. В этой статье мы приводим краткое описание процесса организации грамотности армянского языка, как иностранного языка.
In recent years, parallel to foreign-speaking students wish to study the Armenian language we create language teaching programs and manuals for all levels, ‘’Learning to read, write, speak Armenian’’ textbook, we also developed a methodology based on years of work experience. Every foreign language acquisition lesson is a truly creative process, which primary task is to overcome the language barrier. In this article we present a brief description of the Armenian language literacy organization process as a foreign language

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:371484

Թուայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 22, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Mar 21, 2024

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

9

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/401390

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն