Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Процесс организации грамотности армянского языка как иностранного языка ; The process of literacy organization of the Armenian language as a foreign language
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Վերջին տարիներին արտասահմանցի անգլախոս ուսանողների` Հայաստանում սովորելու ցանկությանը զուգահեռ մեր կողմից կազմվել են հայերենի` որպես օտար լեզվի իմացության տարբեր մակարդակների համար դասավանդման ծրագրեր, ձեռնարկներ, «Սովորում ենք գրել, կարդալ, խոսել հայերեն» դասագիրքը, երկարամյա աշխատանքային փորձի հիման վրա մշակվել է մեթոդաբանություն: Յուրաքանչյուր դաս իրապես ստեղծագործական գործընթաց է, որի առաջնահերթ խնդիրը լեզվական արգելքի հաղթահարումն է: Այս հոդվածում ներկայացնում ենք հայերենի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացի սեղմ նկարագրությունը:
В последние годы параллельно желанию иноязычных студентов изучать армянский язык, мы создали программы и руководства для всех уровней преподавания языка, учебник “Учимся читать, писать, говорить по-армянски”, а также разработали методику на основе многолетнего опыта работы. Каждый урок является поистину творческий процесс, основная задача которого состоит в том, чтобы преодолеть языковой барьер. В этой статье мы приводим краткое описание процесса организации грамотности армянского языка, как иностранного языка.
In recent years, parallel to foreign-speaking students wish to study the Armenian language we create language teaching programs and manuals for all levels, ‘’Learning to read, write, speak Armenian’’ textbook, we also developed a methodology based on years of work experience. Every foreign language acquisition lesson is a truly creative process, which primary task is to overcome the language barrier. In this article we present a brief description of the Armenian language literacy organization process as a foreign language
Երևան
oai:arar.sci.am:371484
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Mar 22, 2024
Mar 21, 2024
9
https://arar.sci.am/publication/401390
Հրատարակության անուն | Ամսաթիվ |
---|---|
Մուրադյան, Լուսինե, Հայոց լեզվի` իբրև օտար լեզվի գրաճանաչության կազմակերպման գործընթացը | Mar 22, 2024 |
Խալաթյան, Արմենուհի
Թադևոսյան, Է. Ֆ.
Ղարիբյան, Սուսաննա
Մանվելյան, Անահիտ Խմբ․ հանձնախումբ՝ Ս. Հայրապետյան (գլխ․ խմբ․) Հ. Հարությունյան Ծ. Մովսիսյան Ռ. Աղայան Հ. Մատիկյան
Եղիազարյան, Սյուզաննա Գլխ. խմբ.՝ Գ․ Ա․ Պողոսյան
Բաղդասարյան, Էլլադա Գասպարյան, Օքսանա