Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Տարբեր խոսքի մասերով ստորադաս անդամ ունեցող բայական բառակապակցությունների ուսուցումը
Other title:
Обучение глагольных словосочетаний с подчинительным членомразных частей речи ; Teaching verb combinations with subordinate members of differentparts of speech
Creator:
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Մանկավարժություն ; Ուսուցման և դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
մակբայ ստորադաս անդամով բայական բառակապակցություններ ; ԽԻԿ համակարգ ; որոնողական մեթոդ ; ածական ստորադաս անդամով բայական բառակապակցություններ
Coverage:
Abstract:
Այս հոդվածում ներկայացված է տարբեր խոսքի մասերով ստորադաս անդամ ունեցող բայական բառակապակցությունների ուսուցումը (մակբայ, ածական, կապ)։ Մակբայ ստորադաս անդամով բայական բառակապակցությունների ուսումնասիրումը կազմակերպել ենք՝ կիրառելով ԽԻԿ համակարգ, «Զրույց», «Բացատրություն», «Որոնողական» մեթոդները: Ածական ստորադաս անդամով բայական բառակապակցությունների ուսուցման ժամանակ օգտագործել ենք ԽԻԿ համակարգ, «Զրույց», «Բացատրություն» մեթոդները: Կապական կառույց ստորադաս անդամով բայական կապակցությունների ուսումնասիրումը կազմակերպել ենք համագործակցային (ԽԻԿ, «Հասկացությունների քարտեզ», «Խմբային աշխատանք», «Տրամագիր (Դիագրամ)» և ավանդական («Զրույց», «Բացատրություն») մեթոդների և մեթոդական հնարների, վարժություն-առաջադրանքների զուգակցմամբ։
В этой статье представлено обучение глагольных словосочетаний с подчинительным членом разных частей речи(наречие, прилагательное, связка). Обучение глагольных словосочетаний наречия с подчинительным членом осуществляется с применением методов ССО системы, беседы, объяснения поискового метода. Во время обучения глагольных словосочетаний прилагательного с подчинительным членом применили методы ССО системы беседы и объяснения. Структура глагольных словосочетаний связки с подчинительным членом продуктивно организуется со существующим методом (карта ССО системы, групповая работа, диаграмма), традиционным методом(беседа, объяснение) и методическими выдумками совместно с упражнениями-заданиями.
This article presents teaching of verbal phrases with subordinate member of different parts of speech (adverb, adjective, copula). Teaching of verb word combinations of an adverb with subordinate member is carried out by using the methods of the PUR system /promotion, understanding of the meaning, reflection/ system, conversation, explanation on the search method. During the course of teaching verb word combinations with adjective and subordinate member, methods of PUR conversation and explanation systems are used. The structure of the verb word combination with copula and subordinate member is efficiently practiced with the existing method (PUR system map, teamwork, chart), the traditional method (conversation, explanation), and methodological inventions together with the exercises and tasks.
Place of publishing:
Երևան