Ցույց տուր կառուցվածքը

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2020

Number:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Կարապետյան Վ. Ս., Միսակյան Ս. Զ., Карапетян В. С., Мисакян С. З.

Title:

Group Of Actions Included In The Thinking And In Two Moves Checkmate In Task's Solving Process

Other title:

Մտածողության մեջ ներառված գործողությունների համակազմը և երկու քայլից մատը խնդիրների լուծման գործընթացում ; Совокупность действий включенных в мышлении и мат из двух шагов в процессе решения задачи

Creator:

Karapetyan, V. S. ; Misakyan, S. Z.

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Chess

Uncontrolled Keywords:

chess board ; step ; checkmate ; line ; rook

Coverage:

92-102

Abstract:

Checkmate in two moves with ―Zugzwang‖ is difficult for schoolchildren, because the number of figures in the process of solving chess tasks, makes it difficult for them to orient, perceive the position quickly and fast. The tasks are simplified and parted through analysis and comparison. Schoolchildren should be directed to solve the tasks firstly, then to exclude and compare. In the result of this, learners' analytic thinking develops, as they become skillful of differentiate versions. Eventually, solving tasks by themselves helps to increase their self-evaluation.
Երկքայլանի մատային խնդիրները բարդ են դպրոցականների համար, քանի որ խաղաքարերի թվաքանակը շախմատային խնդիրների լուծման գործընթացում դժվարացնում է նրանց կողմնորշվելուն, դիրքի արագ և հեշտ պատկերացնելուն: Վերլուծության և համադրման միջոցով խնդիրները պարզեցվում կամ տրոհվում են մասերի, որոնք առավել դյուրին են դարձնում լուծումներ գտնելը: Դպրոցականներին պետք է ուղղորդել, որպեսզի նրանք սկզբում վերլուծեն խնդիրները, այնուհետև կատարեն «բացառումներ» և համադրումներ։ Արդյունքում զարգանում է սովորողների վերլուծական մտածողությունը, քանի որ նրանք հմտանում են տարբերակներ հաշվարկելիս։ Ի վերջո՝ խնդիրների ինքնուրույն լուծելը նպաստում է երեխաների ինքնագնահատականի բարձրացմանը:
Двухшаговые матовые задачи сложны для школьников, так как количество шахматных фигур в процессе решения шахматных задач затрудняет ориентировку в позиции, быструю и простую ее визуализацию. Поиску решений способствует упрощение либо расщепление задачи на части посредством их анализа и соподчинения. Школьникам необходимо помочь, рекомендуя сначала проанализировать задачу, затем сделать «исключения» и соподчинения. В результате, процесс приобретения опыта в расчете вариантов развивает аналитическое мышление учащихся. Самостоятельное решение шахматных задач способствует повышению самооценки школьников.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան