Object structure

Journal or Publication Title:

Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Գիտական տեղեկագիր

Date of publication:

2020

Number:

1-2 (37-38)

ISSN:

1829-0523

Official URL:


Additional Information:

Геворгян Н. Г., Хачатрян Э. А., Танаджян К. А., Gevorgyan N., Khachatryan E., Tanajyan K.

Title:

«Շախմատ» ուսումնական առարկայի առցանց ուսուցման առանձնահատկությունները

Other title:

Особенности онлайн-обучения образовательного предмета "шахматы" ; Features Of Online Learning Of "Chess" As An Educational Subject

Creator:

Գևորգյան, Ն. Գ. ; Խաչատրյան, Է. Ա․ ; Տանաջյան, Ք. Ա․

Contributor(s):

Գլխավոր խմբ.՝ Ա․ Վ․ Բաբախանյան

Subject:

Մանկավարժություն ; Շախմատային կրթություն

Uncontrolled Keywords:

շախմատային հանրակրթություն ; առցանց/հեռավար ուսուցում ; կրտսեր դպրոցական ; ճանաչողական հայեցակարգ ; կառուցողական (կոնստրուկտիվիստական) մոտեցում

Coverage:

82-91

Abstract:

Կրթության ոլորտում տեխնոլոգիական ակտիվ զարգացումները հիմք հանդիսացան հաղորդակցական հնարավորությունների ընդլայնման համար, ի հաշիվ նոր տեխնիկական միջոցների կիրառման, հաղորդակցության ձևերի փոփոխման: Կորոնավիրուսի (COVID-19) համաճարակի պայմաններում ավելի սրվեց առցանց ուսուցման կիրառման անհրաժեշտության հարցը, որով պայմանավորված մասնագետները սկսեցին նորովի դիտարկել դրա առանձնահատկությունները։ Հոդվածում ուսումնասիրվել են առցանց ուսուցման կազմակերպման հնարավորությունները և հիմնական դժվարությունները շախմատային կրթության համատեքստում։
Активное технологическое развитие в области образования стало основой для расширения коммуникационных возможностей за счет применения новых технических средств, изменения форм коммуникации. В условиях эпидемии коронавируса (COVID-19) вопрос о необходимости применения онлайн-обучения стал более обостренный, что заставило профессионалов по-новому пересмотреть особенности онлайн-обучения. В данной статьи были изучены возможности организации онлайн-обучения и основные трудности в контексте шахматного образования.
Active technological development in education has become the basis for expanding communication opportunities through the use of new technical means, changes of forms of communication. In the context of the coronavirus (COVID-19) epidemic, the issue of the need to use online learning has become more acute, which has forced professionals to redefine the features of online learning in a new way. In this article we have studied the possibilities of organizing online learning and the main difficulties in the context of chess education.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

Մանկավարժ հրատ․

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Digitization:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան