Նիւթ

Վերնագիր: Նորաձևության արդյունաբերության ու շոփինգ զբոսաշրջության զարգացման միտումներն աշխարհում և Հայաստանում

Ստեղծողը:

Թովմասյան, Գայանե

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Լույս է տեսնում տարեկան 6 անգամ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень

Հրապարակման ամսաթիվ:

2023

Համար:

3 (22)

ISSN:

2579-2989

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Товмасян Гаяне, Tovmasyan Gayane

Այլ վերնագիր:

Тенденции развития индустрии моды и шопинг-туризма в мире и в Армении ; Fashion Industry and Shopping Tourism DevelopmentTrends in the World and in Armenia

Ծածկույթ:

56-66

Ամփոփում:

Նորաձևության արդյունաբերությունը համաշխարհային տնտեսության շարժիչ ուժերից մեկն է։ Ըստ Euromonitor-ի՝ հագուստի և կոշիկի համաշխարհային արդյունաբերությունը 2020-2021 թթ. ընթացիկ գներով աճել է 18,1%-ով, և 2021 թ. շուկայի չափը կազմել է 1,71 տրիլիոն ԱՄՆ դոլար (մանրածախ արժեքը)։ Հագուստի և կոշիկի արդյունաբերության խոշորագույն շուկաներն աշխարհում 2021 թ. եղել են Չինաստանը, ԱՄՆ-ն, Միացյալ Թագավորությունը, Գեր-մանիան, Ճապոնիան։ Ընդ որում, Չինաստանը տեքստիլի և հագուստի ամենամեծ արտահանողն է աշխարհում, իսկ ԵՄ-ն՝ այդ ապրանքների ամենամեծ ներմուծողը։ Ամբողջ աշխարհում տեքստիլի, հագուստի, կաշվի և կոշիկի արդյունաբերության մեջ ներգրավված է ավելի քան 60 միլիոն աշխատող: 2021 թ. աշխարհում միջինում սպառել են 16,7 միավոր հագուստ (մեկ շնչի հաշվով մանրածախ վաճառքի ծավալ) և կոշիկ՝ միջինը ծախսելով 220,7 ԱՄՆ դոլար։ Համաշխարհային սպառողական ծախսերը հագուստի և կոշիկի համար նույն ժամանակահատվածում կազմել են մոտ 2057,8 միլիարդ ԱՄՆ դոլար: Հոդվածում ներկայացվել են նորաձևության արդյունաբերության զարգացման միտումները, շոփինգ զբոսաշրջության էությունը, խթանման եղանակները, հիմնական դեստինացիաները, ինչպես նաև գնորդների տեսակներն ըստ վարքագծի։ Անդրադարձ է կատարվել ՀՀ-ում հագուստի արտադրության ոլորտին և շոփինգ զբոսաշրջության առաջխաղացման հնարավորություններին։
Индустрия моды является одной из движущих сил мировой экономики. По данным Euromonitor, мировая индустрия одежды и обуви выросла на 18,1% в текущих ценах в 2020-2021 годах и, как ожидается, вырастет на 18,1% в 2021 году, объем рынка составил 1,71 трлн долларов США (розничная стоимость). Крупнейшими рынками швейной и обувной промышленности в мире в 2021 году были Китай, США, Великобритания, Германия, Япония. Китай - крупнейший в мире экспортер текстиля и одежды, а ЕС - крупнейший импортер этой продукции. В текстильной, швейной, кожевенной и обувной промышленности по всему миру занято более 60 миллионов рабочих. В 2021 году люди во всем мире потребляли в среднем 16,7 единиц одежды (розничные продажи на душу населения) и обуви, тратя в среднем 220,7 долларов США. Мировые потребительские расходы на одежду и обувь в 2021 году оценивались в 2057,8 млрд долларов. В статье представлены тенденции развития фэшн-индустрии, сущность и основные направления шопинг-туризма, способы продвижения шопинг-туризма, а также типы клиентов по их поведению. Также были представлены сектор производства одежды и возможности развития шоппинг-туризма в РА.
The fashion industry is one of the driving forces of the global economy. According to Euromonitor, the global apparel and footwear industry grew by 18.1% at current prices in 2020-2021 and is expected to grow by 18.1% in 2021, with a market size reaching 1.71 trillion US dollars (retail value). In 2021, the largest markets of the clothing and footwear industry worldwide included China, the USA, the United Kingdom, Germany, and Japan. China is the world's largest exporter of textiles and clothing, and the EU serves as the largest importer of these products. Over 60 million workers are involved in the textile, clothing, leather and footwear industries worldwide. In 2021, people worldwide consumed an average of 16.7 units of clothing (retail sales per capita) and footwear, spending an average of 220.7 USD. Global consumer spending on apparel and footwear was estimated at 2057,8 billion USD in 2021. The paper presents the development trends of the fashion industry, the essence and main destinations of shopping tourism, ways of promoting shopping tourism, as well as the types of customers according to their behavior. The clothing production sector and opportunities for the development of shopping tourism in the RA were also presented.


Հրատարակիչ:

ՀՊՏՀ «Տնտեսագետ» հրատ․

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:369948

Գլխավոր նշում:

Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Jan 23, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Feb 13, 2024

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

24

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/399747

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն