Кузанян Сатеник, Kuzanyan Satenik
Linguocultural Environment and the “Philosophizing” Child ; Лингвокультурологическая среда и «философствующий» ребенок
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Հաշվի առնելով մեր օրերում կրթությանը, գիտությանը, դաստիարակությանը վերաբերող հարցերի նկատմամբ մշտական ուշադրությունը և հատկապես երիտասարդ սերնդի աշխարհայացքային կրթության ձևավորման և զարգացման խնդրի կարևորությունն ու հրատապությունը` հոդվածում առաջին անգամ առաջադրվում է «փիլիսոփայող երեխայի» աշխարհայացքի և դրա ձևավորմանը նպաստող լեզվամշակութային միջավայրի փոխադարձ կապի ուսումնասիրության խնդիրը:
Taking into consideration current continual attention to the questions concerning education, science, upbringing and especially the importance and urgency of younger generation’s ideological education formation and development, in the present article is advanced the issue of investigation of the interrelation of “philosophizing child’s” worldview and linguocultural environment that influences on the formation of the latter.
Учитывая постоянное внимание современности к вопросам касательно образования, науки, воспитания и, особенно, важность и ургентность вопроса формирования мировоззренческого образования молодого поколения, в статье впервые выдвигается проблема исследования взаимосвязи мировоззрения «философствующего ребенка» и способствующей его формированию лингвокультурологической среды.
Երևան
oai:arar.sci.am:369759
Oct 8, 2025
Feb 9, 2024
28
https://arar.sci.am/publication/399536
| Հրատարակութեան անունը | Թուական |
|---|---|
| Կուզանյան, Սաթենիկ, Լեզվամշակութային միջավայրը և «փիլիսոփայող» երեխան | Oct 8, 2025 |
Միքայելյան, Վլադիմիր Մանուկյան, Ալինա
Դեմոյան, Հայկ
Վարդանյան, Անի
Շահվերդյան, Գայանե Ղազարյան, Իզաբելլա