Օբյեկտ

Վերնագիր: Lexical Aspect Of Teaching Homonyms To Advanced Students

Ստեղծողը:

Hayrapetian, Arega

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հանդեսը լույս է տեսնում տարին մեկ անգամ:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Արցախի պետական համալսարանի գիտական տեղեկագիր. Հասարակական և բնական գիտություններ=Ученые записки Арцахского государственного университета: Социальные и естественные науки=Artsakh state university's Proceedings: Social and natural sciences

Հրապարակման ամսաթիվ:

2016

Հատոր:

1

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկություն:

Հայրապետյան Ա., Айрапетян А.

Այլ վերնագիր:

Առաջադեմ ուսանողներին համանունների ուսուցման բառային ասպեկտը ; Лексический аспект обучения омонимам студентов старших курсов

Համատեղ հեղինակները:

Արցախի պետական համալսարան

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան

Ծածկույթ:

118-121

Ամփոփում:

Հոդվածն ոսումնասիրում է տարբեր գիտնականների տեսակետները` համանունների ուսուցման բառագիտական հայեցակետի լույսի ներքո, քանի որ համանունները առաջացնում են որոշ դժվարություններ դասավանդման ժամանակ, ինչպես նաև առաջարկում որոշ մոտեցումներ յուրօրինակ հնարքներ, որոնք կօգնեն սովորողներին կատարել համանուն բառի ճիշտ ընտրություն` հիմք ընդունելով Վ. Ս. Մոեմի “Red” և ''A Man with a Conscience“ պատմվածքների օրինակները: Այդպիսով` յուրաքանչյուր դասի վերջում տրվում է համանունների շարք` բացատրություններով և գեղարվեստական գրականությունից բերված օրինակներով` տվյալ բառերի յուրացումը ստուգելու համար:
В статье рассматриваются точки зрения разных ученых на тему лексический аспект преподавания омонимов студентам продвинутого уровня, так как омонимы вызывают некоторые трудности в процессе обучения говорению, а также предлагаются некоторые стратегии и конкретные методы с целью обучения студентов правильному использованию омонимов на основе примеров, взятых из рассказа Сомерсета Моэма ''Рыжий'' и “Человек с совестью”. Таким образом, в конце каждого урока предлагается ряд омонимов с тщательными обúяснениями, и приведены примеры из художественной литературы с целью проверки знаний данных слов.
The article provides different scholars‟ viewpoints on the lexical aspect of teaching homonyms as it is difficult for advanced students to speak the target language fluently and appropriately as homonyms are words that sound alike but are spelled differently and have different meanings; and also proposes some strategies, specific techniques for helping students learn correct homonym usage on the basis of the examples picked up from the W.S. Maugham‟s story “Red” and “A Man with a Conscience“.
So, at the end of each lesson we propose to give a list of homonyms to students with the explanation and then give examples from fiction to check the understanding of the given words.

Հրատարակության վայրը:

Ստեփանակերտ

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:362308

Թվայնացում:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

Արցախի պետական համալսարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Jan 12, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Aug 28, 2023

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

77

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/391683

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակության անուն Ամսաթիվ
Hayrapetian, Arega, Lexical Aspect Of Teaching Homonyms To Advanced Students Jan 12, 2024

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն