Հրապարակման մանրամասներ:
«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies
Հրապարակման ամսաթիւ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկութիւն:
Վերնագիր:
The Narrative of Deconstruction In Yeghishe Charents Novel «Land of Nairi»
Այլ վերնագիր:
Нарратив деконструкции в романе Е․ Чаренца «Еркир Наири» ; Ապակառուցման Նարրատիվը Ե․ Չարենցի «Երկիր Նաիրի» վեպում
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Institute of Literature after Manouk Abeghyan
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) ; Ա. Խառատյան (2017-)
Խորագիր:
Չվերահսկուող բանալի բառեր:
Charents ; novel ; deconstruction ; author ; reader ; postmodernism ; irony
Ծածկոյթ:
Ամփոփում:
Եղ․ Չարենցի «Երկիր Նաիրի» վեպը նարրատալոգիայի տեսանկյունից ուսումնասիրման հարուստ նյութ է։ Վեպի նարրատիվը կառուցված է վեպի ժանրը կազմաքանդելու սկզբունքով։ Վեպում հեղինակը հանդես է գալիս որպես իր վեպի տեսաբան։ Ընթերցողին հասցեագրված ուղղակի դիմումները վեպը դարձնում են վեպ-ուղերձ։ Հեղինակը գիտակցաբար ստանձնում է անվստահելի նարրատորի դեր՝ ապակառուցելով օբյեկտիվ իրականությունը։ Հեղինակը ընթերցողին դիտարկում է իր ընկալումով որպես վեպը ստեղծող հեղինակ։ Վեպի նարրատիվը կառուցվում է վեպ-ասեկոսե մոդելով։ Տեքստայնացումը վեպում հանգեցնում է իմաստի կորստին։ Վեպում հեգնանքը աշխարհայացքային ընդգրկում ունի և ուղղված է նույնիսկ ստեղծվող վեպին։ Վեպը ուսումնասիրության հետաքրքիր նյութ է գրական-գեղագիտական փուլերի ժամանակային սահմանների տեսանկյունից։ Իր ժամանակի գրականության համատեքստում վեպը դուրս է մնում տվյալ իրականության տիրապետող գեղագիտությունից։ Վեպի նարրատիվը անդրադարձում է գրողի ոչ միայն «մաքուր» գեղագիտական փորձարարությունը, այլև փիլիսոփայական աշխարհայացքը։ Ե՛վ փիլիսոփայական, և՛ գեղարվեստական լուծումներով «Երկիր Նաիրի» վեպը սերտորեն առնչվում է պոստմոդեռնիզմին։ Այն կարելի է համարել հայ գրականության մեջ պոստմոդեռնիզմի ազդարարում։
Роман Чаренца «Еркир Наири» являет собой богатый материал для нарратологии. Нарратив романа построен по принципу деконструкции жанра романа. В романе автор выступает как теоретик своего романа. Прямые обращения к читателю делают роман романом-посланием. Автор сознательно берет на себя роль ненадежного нарратора, деконструирующего объективную реальность. Он видит в читателе автора, который создает роман на основе собственного восприятия. Нарратив романа строится по модели роман-сплетня. Текстуализация приводит к потере смысла в романе. Ирония в романе имеет мировоззренческий характер и направлена даже на создаваемый роман. Роман представляет собой интересный предмет исследования с точки зрения времен-ных рамок литературно-эстетических этапов. Повествование романа отражает не только «чистые» эстетические эксперименты писателя, но и его философское мировоззрение. Как по своему философскому, так и художественному решению роман «Еркир Наири» тесно связан с пост-модернизмом. Роман можно считать отражением постмодернизма в армянской литературе.
Հրատարակութեան վայրը:
Երևան
Հրատարակիչ:
Տեսակ:
Ձեւաչափ:
Նոյնացուցիչ:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար