Journal or Publication Title:
Խ․ Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան․ Հայագիտական հանդես
Date of publication:
Number:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Торгомян Софи, Арутюнян Рубина, Torgomyan Sofi, Harutyunyan Rubina
Title:
Other title:
Применение интегрированной технологии обучения в курсе армянского языка, как средство развития самостоятельности и логического мышления учащихся ; The application of programmed learning technology in the armenian language course as a means of developing learners' independence and logical thinking
Creator:
Թորգոմյան, Սոֆի ; Հարությունյան, Ռուբինա
Corporate Creators:
Խաչատուր Աբովյանի անվան հայկական պետական մանկավարժական համալսարան
Subject:
Uncontrolled Keywords:
Ուսումնական գործընթաց ; ծրագրավորված ուսուցման տեխնոլոգիա ; մեքենայական ուսուցման ալգորիթմներ ; գծային ծրագիր ; ծրագրային շղթա
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում ներկայացված է ուսուցման գործընթացի իրականացման ժամանակակից եղանակներից մեկի` ծրագրավորված ուսուցման տեխնոլոգիայի կիրառումը լեզվական նյութի ուսուցման գործընթացում: Մեքենայական ուսուցման ալգորիթմներց ընտրել ենք գծային ուսուցման եղանակը: Լեզվական թեմայի ուսուցումը ծավալվում է ծրագրային որոշակի շղթայով՝ առաջադրանք-կողմնորոշիչ-ստուգիչ հարցեր-որոնողական մտավոր գործունեություն-պատասխան-ստուգում-նոր առաջադրանք: Գծային ծրագրի կիրառումը ներկայացրել ենք լեզվական նյութի հիման վրա: Ընտրել ենք ցուցական դերանունների ուսուցման գծային ալգորիթմը համակարգչային ծրագրի իրացմամբ:
В статье представлено применение технологии программированного обучения в процессе преподавания языкового материала; одного из современных способов реализации учебного процесса. Мы выбрали линейный метод обучения из алгоритмов автоматического, или компьютерного обучения. Преподавание реализуется по определенной программной цепочке: задача-проверочные вопросы-поисковая, мыслительная деятельность-ответ-проверка-новое задание. Применение линейной программы представлено на основе лингвистического материала. Нами был выбран линейный алгоритм обучения указательных местоимений, при помощи специальной компьютерной программы.
The article presents one of the modern ways of organizing learning process - the application of programmed learning technology into the process of teaching the language material. We chose the linear learning method among machine learning algorithms. The language topic teaching develops in a certain software chain; task-orientation-checking questions, searching mental activity, answer-check- new assignment. The application of the linear software on the basis of a new linguistic material has been presented. We have chosen a linear algorithm for teaching the demonstrative pronouns by implementing a computer software.
Place of publishing:
Երևան