Publication Details:
Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Journal or Publication Title:
Date of publication:
Volume:
ISSN:
Official URL:
Additional Information:
Title:
Կերպարվեստի ինտեգրված ուսուցման հիմնախնդիրը դպրոցում
Other title:
Проблема интегрированного обучения изобразительному искусству в школе ; The Problem Of Integrated Education In Fine Arts At School
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Subject:
Կերպարվեստի դասավանդման մեթոդիկա
Uncontrolled Keywords:
ուսուցում ; ինտեգրում ; կերպարվեստ ; գրականություն ; միջառարկայական կապ ; հեքիաթ ; կերպար ; երևակայություն ; ստեղծագործական կարողություն ; մտապատկերներ ; հիշողություն ; գեղարվեստական
Coverage:
Abstract:
Հոդվածում ներկայացվում է հանրակրթական դպրոցի վերափոխումների, ուսուցման միջառարկայական կապերի ամրապնդման, կիրառվող եղանակների ու խնդիրների հարցը: Ինչպես նաև լուսաբանվում են ժամանակակից դպրոցին բնորոշ միջառարկայական կապերի ապահովման անհրաժեշտ խնդիրները: Առանձնապես շեշտադրումներ են արվում գրականության, կերպարվեստի, երաժշտության, տեխնոլոգիայի դպրոցական այլ առարկաների միջև ինտեգրատիվ կապերի ապահովմանը: Հոդվածում կատարվում են մասնագիտական, մեթոդական, տեսական ու գործնական անհրաժեշտ եզրահանգումներ:
В статье представлены вопросы трансформации общеобразовательной школы, укрепления междисциплинарных педагогических отношений и вопросы используемых путей и проблем. Также рассмотрены вопросы обеспечения междисциплинарных связей, характерных для современной школы. Особое внимание уделяется литературе, изоискусству, музыке, технологии и обеспечению интеграции других школьных предметов. Статья содержит профессиональные, методологические, теоретические и практические выводы.
The article presents the issues of reforms of public education, reinforcement of interdisciplinary teaching, applied techniques and problems. It also covers the solution of necessary issues of interdisciplinary connections typical to modern school. Special emphasis is placed on the literary, fine arts, music, and on the integration links between other school subjects. The article contains professional, methodological, theoretical and practical appropriate conclusions.
Place of publishing:
Ստեփանակերտ
Type:
Format:
Digitization:
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան