Հանդեսը լույս է տեսնում տարին երկու անգամ:
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման առանձնահատկությունները Արցախի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններում ; Features Of Teaching Russian As A Non-Native Language In The Universities Of Artsakh
Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Ռուսերենի՝ որպես օտար լեզվի ուսուցման նշանակությունը, ինչպես նաև շրջանավարտների մասնագիտական /լեզվական/ պատրաստականության մակարդակի բարձրացման պահանջը Արցախի բուհերում պետք է վերարժևորվեն՝ պայմանավորված արցախյան նոր իրականությամբ ու ռազմավարական նոր իրողություններով և Արցախում ռուսաց լեզվի կարգավիճակի փոփոխությամբ: Մեր քաղաքական, ռազմական և տնտեսական կյանքում արձանագրված փոփոխությունները ենթադրում են ռուսաց լեզվի՝ որպես միջհաղորդակցության լեզվի հանրայնացման ու զարգացման նոր պահանջներ: Ռուսաց լեզուն՝ որպես ուսումնական առարկա, բուհում պետք է ձևավորի մի կողմից՝ մասնագիտական գործունեության մեջ գիտելիքների ու մասնագիտական հնարավորությունների կիրառության ու կատարելագործման ընդհանուր միջմշակութային հաղորդակցության, ինչպես նաև ուսումնական- մասնագիտական գործունեության մեջ տրամաբանական ճշգրիտ ու փաստարկված գրավոր ու բանավոր խոսք կառուցելու կարողություններ ու արհեստավարժություն, մյուս կողմից՝ ապահովի միջմշակութային գիտելիքների յուրացումը և միջմշակութային հաղորդակցության իրականացումը:
Арцаха, а также требования к уровню языковой подготовки выпускников должны значительно повысится в связи с изменением статуса русского языка и его стратегическим значением для нашего региона. Сложившаяся политическая, военная и другие сферы нашей жизни требуют на сегодняшний день распространения и развития русского языка как языка межкультурной коммуникации. Русский язык как учебный предмет в вузе должен формировать, с одной стороны, такую универсальную общекультурную компетенцию, как способность совершенствовать и применять знания в сфере профессиональной деятельности и, способность логически верно, аргументированно и ясно строить устную и письменную речь на русском языке в условиях учебно-профессионального общения, а с другой стороны - формировать межкультурные знания и способность к межкультурной коммуникации
The importance of teaching Russian as a non-native language in the universities of Artsakh, as well as the requirements for the level of language training of graduates, should increase significantly due to the change in the status of the Russian language and its strategic importance for our region. The current political, military and other spheres of our life today require the spread and development of the Russian language as the language of intercultural communication. The Russian language as an academic subject in a university should form, on the one hand, such a universal general cultural competence as the ability to improve and apply knowledge in the field of professional activity and, the ability to logically correctly, reasonably and clearly build oral and written speech in Russian in the conditions of educational professional communication, and on the other hand - to form intercultural knowledge and the ability for intercultural communication.
Ստեփանակերտ
oai:arar.sci.am:359795
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Jan 12, 2024
Jun 5, 2023
12
https://arar.sci.am/publication/389018
Edition name | Date |
---|---|
Акопян, Инга, Об особенностях обучения русскому языку как неродному в вузах Арцаха | Jan 12, 2024 |
Нерсесян, Альвина Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Осипова, Зоя Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան
Вардумян, Эмма Карапетян, Виолетта Авакян, Люся
Арустамян, М. С Գլխ․ խմբ.՝ Ս. Վ. Դադայան
Бегларян, Л. Р. Գլխ․ խմբ.՝ Ս. Վ. Դադայան
Петросян, Лусине Գլխավոր խմբ.՝ Վալերի Ավանեսյան