Հրապարակման մանրամասներ:
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար
Վերնագիր:
К критике текста III послания католикоса Авраама
Այլ վերնագիր:
Աբրահամ կաթողիկոսի III թղթի քննության առթիվ։
Ստեղծողը:
Աջակից(ներ):
Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)
Խորագիր:
Philology; Linguistics ; Language and Literature ; Books; Writing; Paleography ; History ; Bibliography ; D History
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Վրաց Կիրիոն կաթողիկոսին հասցեագրված Աբրահամ Աղբաթանեցու երրորդ թղթում (գրված 608 թ.), ի թիվս այլ պարագաների, հիշատակվում է Մաշտոցը՝ իբրև հայոց և վրաց գրերն ստեղծողի. «...և ապա մեզ և ձեզ հասարակ սերմանեցին զաստուածապաշտութիւն՝ նախ երանելին սուրբն Գրիգոր և ապա Մաշտոց. և զգրոց ծանաւթութիւն ի պնդութիւն հաւատոց»։ Կորյունի վկայությունները հետագա ընդմիջարկություն համարող գիտնականները կարծում են, որ Մաշտոցի առաքելությունը լեգենդ է, գոյացած VI դարի սկզբներին (Ս. Ջանաշիա) կամ դարավերջին (Իվ. Ջավախիշվիլի)։ Հիշյալ ժամանակը սահմանվում է ելնելով Աբրահամի երրորդ թղթի առկոչված վկայության փաստից (Կիրիոնի պատասխան թղթում փաստարկը չի առարկված)։ Ներկա աշխատությամբ ապացուցվում է, որ Աբրահամի վկայությունը սկզբնական է և բնագրային։ Մաշտոցը VI-VII դարերում ճանաչվել է որպես հայոց և վրաց այբբենների իրական ստեղծող։ Ընդմիջարկություն դիտելու փորձը բռնազբոսիկ է և միտումնավոր։
Հրատարակության վայրը:
Երևան