Օբյեկտ

Վերնագիր: Եղիշէ Չարենցի «Մահուան տեսիլ» (1920) բանաստեղծութիւնը որպէս պատմութիւն

Ստեղծողը:

Գրիգորեան, Սէյրան

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

ՀԹ

Համար:

է

ISSN:

1829–4243

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Григорян Сейран, Grigoryan Seyran

Այլ վերնագիր:

Стихотворение Егише Чаренца «Видение смерти» (1920) как история ; “Vision of Death” poem (1920) by Yeghishe Charents as a story

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկույթ:

99-112

Ամփոփում:

6 октября 1920 года Егише Чаренц написал одно из лучших произведе- ний армянской поэзии — стихотворение «Видение смерти». В статье содержание, идеи и поэтику стихотворения рассматриваются в контексте истории армянского народа соответствующего периода. Шла армяно-турецкая война. В армии имело место дезертирство, для предотвращения которого правительство Армении решило применять смертную казнь повешением дезертиров и стало строить в городах виселицы. Стихотворение изображает виселицу на ереванской площади, эмоции поэта и его желание стать единственным повешенным. У Чаренца был персидский паспорт, за что ему была предоставлена отсрочка. Но так как шла жестокая война, граждане Персии тоже подвергались преследованиям. Стихотворение имеет прямые и косвенные связи с политикой, газетами, биографией и другими произведениями поэта. Все это составляет исторический контекст стихотворения «Видение смерти».
On October 6, 1920, Yeghishe Charents wrote one of the best works of the Armenian poetry — the poem “Vision of Death”. In this article, the content, ideas and poetics of the poem are considered in the context of the history of the Armenian people of the corresponding period. The Armenian-Turkish war was going on. There were desertions in the army, and for preventing it the government of Armenia decided to apply the death penalty by hanging the deserters, and started to build gallows in the cities. The poem depicts gallows in Yerevan square, the poet’s emotions and his desire to become the only hanged man. Charents had a Persian passport, for which he was granted a reprieve. But since there was a fierce war, Persian citizens were also persecuted. The poem has direct and indirect connections to politics, newspapers, and the poet’s biography and other works. All of this constitutes the historical context of the poem “Vision of Death.

Հրատարակության վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:333656

Լեզու:

hy

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 5, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Dec 8, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

69

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/363338

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն