Օբյեկտ

Վերնագիր: «Տօն քառասնօրեայ գալստեանն Քրիստոսի ի տաճարն» անուան ծագման շուրջ

Ստեղծողը:

Նանեան, Բաբկէն

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիվ:

2022

Հատոր:

ՀԹ

Համար:

Բ

ISSN:

1829–4243

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Нанян Бабкен, Nanyan Babken

Այլ վերնագիր:

О происхождении названия «Пришествие сорокадневного Христа во храм» ; On the origin of the feast name “The coming of forty-days old Christ to the Temple”

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկույթ:

20-38

Ամփոփում:

Следуя по стопам Иерусалима, Армянская Церковь первой приняла новообразованный праздник Сретения. Первоначально известное как «Сороковой день от Епифании», это торжество позже, вероятно Исихием Иерусалимским, было переименовано в «Сретение». Это новшество было встречено блестящей армянской адаптацией «Տեառնընդառաջ». Тем не менее, церковные деятели, очевидно не были в достаточной степени удовлетворены или же в силу насущной необходимости были вынуждены предложить новое, не имеющее анало- гов, название праздника, в виде «Пришествие сорокадневного Христа вхрам». Наиболее убедительным объяснением такого рода действий могла быть неминуемая угроза со стороны несториан, активно действовавших на юге Армении, которые яростно отвергали божественную природу Иисуса.
Following the footsteps of Jerusalem, the Armenian Church was first to accept the newly founded feast of Presentation of Jesus in the Temple. Initially known as “Fortieth day of Epiphany”, this solemnity later on was renamed as “Hypapante” probably by Hesychius of Jerusalem. This novelty was accorded with a brilliant Armenian “Տեառնընդառաջ” adaptation. Nevertheless, Church fathers apparently were not satisfied or yet were forced to propose a new one-of-a-kind name for the feast, in the form of “The coming of forty-days old Christ to the Temple”. The most plausible explanation for this course of action was the imminent threat by Nestorians, well active in the south of Armenia, who would vehemently reject the divine nature of Jesus.

Հրատարակության վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:325887

Լեզու:

hy

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Mar 5, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Oct 13, 2022

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

15

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/353701

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն