Հրապարակման մանրամասներ:
«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։
Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:
Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies
Հրապարակման ամսաթիվ:
Համար:
ISSN:
Պաշտոնական URL:
Լրացուցիչ տեղեկություն:
Վերնագիր:
The Issue Of Higher Education In The Iranian-Armenian Community (2000–2004)
Այլ վերնագիր:
Բարձրագույն կրթության հարցը իրանահայ համայնքում (2000–2004 թթ.) ; Вопрос высшего образования в ирано-армянской общине (2000–2004 гг.)
Ստեղծողը:
Համատեղ հեղինակները:
Institute of History of NAS RA
Աջակից(ներ):
Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) ; Ա. Խառատյան (2017-)
Խորագիր:
Չվերահսկվող բանալի բառեր:
the Armenian community of Iran ; higher education ; students ; Iranian universities ; admission ; profession ; Islamic Azad University
Ծածկույթ:
Ամփոփում:
Իրանի հայ համայնքի կրթական մակարդակը կարելի է քննարկել իրանական կրթական համակարգի ու դրա առանձնահատկությունների համատեքստում: Իրանում կրոնական փոքրամասնությունների ներկայացուցիչներին, այդ թվում՝ հայերին աշխատանքի ընդունելու սահմանափակումը որոշակիորեն ազդում է նաև բուհերում մասնագիտական նախընտրության ձևավորման վրա: Համալսարան ընդունվելու համար քննություններ հանձնելը և դրանց չափորոշիչների, ինչպես նաև այլ պահանջների խստագույնս կիրառումը մրցութային լուրջ խնդիրներ է ստեղծում հայ կրոնական փոքրամասնություն համայնքի համար: 2000 թ. դրությամբ իրանահայ միջնակարգ դպրոցների շրջանավարտները կազմել են 2378 հոգի, իրանական բուհեր է ընդունվել նրանց մինչև 15 %-ը: Իրանում ճարտարագիտական մասնագիտությունների պահանջարկի հետևանքով համայնքում ևս մեծացել է այդ մասնագիտություններով դիմորդների թիվը: Այստեղ մեծ թիվ է կազմել նաև լեզվագիտության, քիմիայի, ֆիզիկայի և հարակից մասնագիտությունների պահանջարկը: Հենց նրանք էլ զբաղեցրել են հայ համայնքում առավել տարածված մասնագիտությունների ցանկի առաջին հորիզոնականները:
Уровень образования в армянской общине Ирана следует рассматривать в контексте иранской образовательной системы и ее особенностей. Ограничения в отношении религиозных меньшинств, в том числе армян, в иранской государственной системе в определенной степени оказывают влияние на выбор профессии. Соблюдение стандартов при вступительных экзаменах в иранские вузы, а также других требований создает серьезные проблемы для армянской общины, которая считается религиозным меньшинством. К примеру, в 2000 г. число выпускников ирано-армянских средних школ составило 2378 чел., и всего 15 % от общего числа выпускников поступило в иранские вузы. В силу востребованности инженеров в армянской общине возросло число желающих получить образование по этой специальности. В иранской армянской общине не менее востребованы специалисты в области лингвистики, химии, физики и смежных профессий. Именно перечисленные профессии являются наиболее популярными в армянской общине Ирана.
Հրատարակության վայրը:
Երևան
Հրատարակիչ:
Տեսակ:
Ձևաչափ:
Նույնացուցիչ:
սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար