Նիւթ

Վերնագիր: The Issue Of Higher Education In The Iranian-Armenian Community (2000–2004)

Ստեղծողը:

Mkrtchyan, Karen

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

«Բանբեր հայագիտության» միջազգային գիտական հանդեսը լույս է տեսնում 2013 թվականից։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Բանբեր հայագիտության = Вестник Арменоведения = Review of Armenian studies

Հրապարակման ամսաթիւ:

2022

Համար:

2

ISSN:

1829-4073

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

Մկրտչյան Կ., Мкртчян К.

Այլ վերնագիր:

Բարձրագույն կրթության հարցը իրանահայ համայնքում (2000–2004 թթ.) ; Вопрос высшего образования в ирано-армянской общине (2000–2004 гг.)

Համատեղ հեղինակները:

Institute of History of NAS RA

Աջակից(ներ):

Գլխավոր խմբագիր՝ Պ. Ա. Չոբանյան (2013-2017) ; Ա. Խառատյան (2017-)

Ծածկոյթ:

62-72

Ամփոփում:

Իրանի հայ համայնքի կրթական մակարդակը կարելի է քննարկել իրանական կրթական համակարգի ու դրա առանձնահատկությունների համատեքստում: Իրանում կրոնական փոքրամասնությունների ներկայացուցիչներին, այդ թվում՝ հայերին աշխատանքի ընդունելու սահմանափակումը որոշակիորեն ազդում է նաև բուհերում մասնագիտական նախընտրության ձևավորման վրա: Համալսարան ընդունվելու համար քննություններ հանձնելը և դրանց չափորոշիչների, ինչպես նաև այլ պահանջների խստագույնս կիրառումը մրցութային լուրջ խնդիրներ է ստեղծում հայ կրոնական փոքրամասնություն համայնքի համար: 2000 թ. դրությամբ իրանահայ միջնակարգ դպրոցների շրջանավարտները կազմել են 2378 հոգի, իրանական բուհեր է ընդունվել նրանց մինչև 15 %-ը: Իրանում ճարտարագիտական մասնագիտությունների պահանջարկի հետևանքով համայնքում ևս մեծացել է այդ մասնագիտություններով դիմորդների թիվը: Այստեղ մեծ թիվ է կազմել նաև լեզվագիտության, քիմիայի, ֆիզիկայի և հարակից մասնագիտությունների պահանջարկը: Հենց նրանք էլ զբաղեցրել են հայ համայնքում առավել տարածված մասնագիտությունների ցանկի առաջին հորիզոնականները:
Уровень образования в армянской общине Ирана следует рассматривать в контексте иранской образовательной системы и ее особенностей. Ограничения в отношении религиозных меньшинств, в том числе армян, в иранской государственной системе в определенной степени оказывают влияние на выбор профессии. Соблюдение стандартов при вступительных экзаменах в иранские вузы, а также других требований создает серьезные проблемы для армянской общины, которая считается религиозным меньшинством. К примеру, в 2000 г. число выпускников ирано-армянских средних школ составило 2378 чел., и всего 15 % от общего числа выпускников поступило в иранские вузы. В силу востребованности инженеров в армянской общине возросло число желающих получить образование по этой специальности. В иранской армянской общине не менее востребованы специалисты в области лингвистики, химии, физики и смежных профессий. Именно перечисленные профессии являются наиболее популярными в армянской общине Ирана.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս ; oai:arar.sci.am:325638

Դասիչ:

АЖ 717

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Feb 6, 2025

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Sep 24, 2022

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

71

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/353351

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Հրատարակութեան անունը Թուական
Mkrtchyan, Karen, The Issue Of Higher Education In The Iranian-Armenian Community (2000–2004) Feb 6, 2025

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն