«Ամբերդ» տեղեկագիր="Ambert" bulletin= "Амберт" бюллетень
Շահրիմանյան Թերեզա, Shahrimanyan Tereza
COVID-19-ի ազդեցությունը նորաձևության արդյունաբերության վրա. սանիտարական միջոցներ՝ թանկարժեք օծանելիքի փոխարեն ; Impact of COVID-19 on the Fashion Industry: Sanitizers Instead of Expensive Perfume
Очевидно, что пандемия стала угрозой для индустрии моды и многие ее сегменты могут не выживать. Надо досконально изучить влияние COVID-19 на мир моды и понять, насколько долгосрочны будут ее перемены, и будут они обратимы или нет. Главной особенностью эпохи COVID-19 в индустрии моды являются выраженные мероприятия корпоративной социальной ответственности. Из этих мероприятий особо инновационны мероприятия замены производства известных брендов масками или медицинской одеждой. Другой особо важной инновацией мероприятий является производство дезинфицирующих средств известными производителями парфюмерии, которые преобразовали свое производство в производство дезинфицирующих средств.
Ակնհայտ է, որ համավարակը սպառնալիք է դարձել նորաձևության արդյունաբերության համար, և դրա շատ հատվածներ հնարավոր է՝ նաև չգոյատևեն: Անհրաժեշտ է մանրակրկիտ ուսումնասիրել COVID-19-ի ազդեցությունը նորաձևության աշխարհի վրա և հասկանալ՝ որքան երկարաժամկետ կլինեն փոփոխություններն այդտեղ կամ արդյոք կլինի վերադարձ նախկին վիճակին։ Նորաձևության ոլորտում COVID-19-ի «դարաշրջանի» հիմնական առանձնահատկություններից է կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության գործողությունների իրականացումը: Այս առումով, ամենանորարարական մոտեցումը, թերևս, հայտնի ապրանքանիշների կողմից դիմակների կամ բժշկական հագուստների, ինչպես նաև հռչակավոր օծանելիք արտադրողների կողմից՝ ախտահանող միջոցների արտադրությունն է:
It is clear that the pandemic has become a threat to the fashion industry; many parts of it might
cease their existence. It is necessary to study in detail the impact of COVID-19 on the world of fashion, to understand how long its changes will have their influence and whether they will be reversible at all. One of the main features of the COVID-19 era in the field of fashion is the pronounced implementation of corporate social responsibility actions. The most innovative of these events is the replacement of well-known brand products with masks or medical clothing. Another major innovation is the production of disinfectants by well-known perfume manufacturers.
oai:arar.sci.am:295049
Նյութը վերցված է Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի կայքից։
May 17, 2023
Dec 24, 2021
7
https://arar.sci.am/publication/321933
Edition name | Date |
---|---|
Шагриманян, Тереза, Влияние COVID-19 на индустрию моды: санитайзеры вместо дорогого парфюма | May 17, 2023 |
Шагриманян, Тереза