Գիտական Արցախ=Scientific Artsakh=Научный Арцах
www.artsakhlib.am
Sargsyan Hripsime, Саргсян Рипсиме
The Teaching of Past Perfect Tense at the Ra Secondary School ; Преподавание прошедшего совершенного времени в средней Школе РА
Անցյալ կատարյալը բայի դժվար յուրացվող ժամանակաձևերից է։ Գիտականորեն մշակված և հիմնավորապես ուսումնասիրված այս ժամանակաձևի ուսուցման հարցերը համեմատաբար քիչ են քննարկվել մեզանում։ Հոդվածում նպատակ է դրվել նոր տեսանկյունից մատուցել հարցը, ուսումնասիրել անցյալ կատարյալ ժամանակաձևի առանձնահատկությունները և ներկայացնել ուսուցման համեմատաբար նոր տարբերակ։ Նշված նպատակին հասնելու համար խնդիր ենք դրել պարզել անցյալ կատարյալի ժամանակային իմաստի դրսևորումները և քննել կազմության առանձնահատկությունները։ Հետազոտության իրականացման ընթացքում կիրառվել են ինչպես համագիտական (անալիզ, սինթեզ), այնպես էլ գիտամանկավարժական հետազոտության մեթոդներ՝ համադրում, վերացարկում, համակարգում։ Ուսումնասիրության ընթացքում հանգել ենք այն եզրակացության, որ անցյալ կատարյալի ուսուցումը ավելի արդյունավետ կլիներ, եթե միջին դպրոցի դասագրքերում հակիրճ ներկայացվեին գործողության կատարման ժամանակների իմաստային տարաբաժանումները, ժամանակաձևի իմաստային նկարագրությունն ու կիրառությունները, համեմատությունը մյուս անցյալ ժամանակների հետ, իսկ ավագ դպրոցում նպատակ դրվեր ոչ միայն վերհիշելու այդ ամենը, այլև խորացնելու ուսուցումը․ պետք է հավելյալ գաղափար տալ բայահիմքերի մասին, առավել մանրամասն ներկայացնել ժամանակաձևի կազմությունը՝ նշելով նաև նրա կիրառական յուրահատկությունները։
The past perfect is one of the most difficult tenses of the verb. The issues of teaching this scientifically developed, thoroughly studied Tense, have been relatively little discussed among us. The aim of the article is to present the issue from a new perspective, to study the peculiarities of the past perfect tense and to present a relatively new version of teaching. In order to achieve the mentioned goal, we set a task to find out the manifestations of the temporal meaning of the past perfect and to examine the peculiarities of the composition. During the research, both cognitive (analysis, synthesis) and scientific-pedagogical research methods were used: comparison, abstraction, coordination. In the course of our study, we came to the conclusion that teaching Past Perfect Tense would be more effective if the middle school textbooks briefly presented the semantic divisions of action times, the semantic descriptions of times, its applications, comparisons with other past tenses, and the goal in high school was not only to remember all that, but also deepen the teaching: it is necessary to give an additional idea about the bases of the verbs, to present composition of the tense in more detail, noting its practical peculiarities.
Прошедшее время совершенного вида глагола ‒ одна из самых сложных тем для изучения. Научно обработанные и досконально изученные вопросы преподавания прошедшего времени совершенного вида глагола обсуждались сравнительно мало. Целью статьи является осветить вопрос с новой точки зрения: изучить особенности прошедшего совершенного времени и представить относительно новый метод (способ) обучения. Для достижения указанной цели мы поставили задачу выяснить выражение временного смысла глаголов прошедшего времени совершенного вида и исследовать особенности данной структуры. В ходе исследования были использованы как когнитивные (анализ, синтез), так и научно-педагогические методы исследования: сравнение, абстракция, систематизация. В результате мы пришли к о том, что обучение прошедшего времени совершенного вида глагола было бы более эффективным, если в школьных учебниках средних классов было бы кратко представлено семантическое деление времени действия, семантическое описание времени, его приложения, сравнения с другими прошедшими временами, а цель изучения этой темы в старшей школе заключалась бы не просто в том, чтобы запомнить ее, но и в том, чтобы углубить преподавание, дать более подробное представление об основах глаголов, отмечая особенности их использования.
Երևան
oai:arar.sci.am:269278
Nov 27, 2022
Apr 17, 2021
48
https://arar.sci.am/publication/293294
Edition name | Date |
---|---|
Սարգսյան, Հռիփսիմե, Անցյալ կատարյալ ժամանակաձևի ուսուցումը ՀՀ հանրակրթական դպրոցում | Nov 27, 2022 |
Սարգսյան, Մերի Բաղրամյան, Սեդա Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Սուքիասյան, Հենրիետա Վ. Զաքարյան, Հովհաննես Լ.
Սարգսյան, Մ․ Ա․ Գլխ․ խմբ․՝ Վազգեն Համբարձումյան (2003-)
Զաքարյան, Հովհաննես Լ.
Ռաֆայելովա, Քրիստինե Գլխ. խմբ.՝ Ռուբեն Սաֆրաստյան