Նիւթ

Վերնագիր: Լեւոն Շանթի եւ Մատթեոս Ուռհայեցու երկերի առնչության մասին

Հրապարակման մանրամասներ:

Մայր Աթոռ Ս. Էջմիածնի պաշտօնական ամսագիր «Էջմիածին» կրօնական եւ հայագիտական հանդէսն «Արարատ» ամսագրի (1868—1919 թթ.) աւանդոյթների անմիջական ժառանգորդն ու շարունակողն է: Լոյս է տեսնում 1944 թուականից Ամենայն Հայոց Կաթողիկոս Գէորգ Զ. Չորէքչեանի յառաջաձեռնութեամբ: Զուտ գիտական նիւթերից բացի՝ ամսագրում համառօտ անդրադարձ կայ Մայր Աթոռի միաբանութեան, ներքին ինչպէս եւ Սփիւռքի թեմերի եկեղեցական կեանքին, տպագրւում են Հայոց հայրապետների կոնդակները, շրջաբերականները, քարոզներն ու ճառերը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Էջմիածին։ Պաշտօնական ամսագիր Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսութեան Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Հրապարակման ամսաթիւ:

2020

Հատոր:

ՀԷ

Համար:

ԺԱ

ISSN:

1829–4243

Աջակից(ներ):

Խմբ.՝ Առաքել Առաքելյան (1944-1948) ; Լևոն Կիսիբեկյան (1948-1950) ; Աշոտ Աբրահամյան (1950-1955) ; Առաքել Առաքելյան (1955-1956) ; Արթուն Հատիտյան (1956-1982) ; Պարգեւ Շահբազյան (1983-1984) ; Երվանդ Մելքոնյան (1985-1993) ; Տ. Ասողիկ եպս. Արիստակեսյան (1994-1996) ; Տ. Բագրատ աբղ. Գալստյան (1996-1998) ; Մարիամ Վարդանյան (պաշտոնակատար) (1998-1999) ; Տ. Արշակ աբղ. Խաչատրյան (պաշտոնակատար) (1999) ; Անդրանիկ Զեյթունյան (2000-2001) ; Արշակ Մադոյեան (2009-2015) ; Արսէն Բոբոխեան (2015-2017) ; Տ. Անդրէաս աբղ. Եզեկեան (պաշտոնակատար) (2017-2018) ; Գէորգ Մադոյեան (2018-)

Ծածկոյթ:

108-115

Ամփոփում:

В статье рассматривается философская направленность, присущяя драматургии одного из ярчайших представителей армянской литературы — Левона Шанта. Драматургия Шанта, посредством использования инструментария эстетики символизма, становится высокохудожественной палитрой, представляющей процесс развития мировой цивилизации. Драматург достигает высокого мастерства через привнесение своего творческого эго в достижения как армянских, так и европейских драматургов: действующие лица лучших произведений Левона Шанта («Старые Боги», «Царь») — Отшельник и Оган Гурген обобщают целостность самих произведений. Персонажи эти испытали влияние М. Урхаеци «Хронология». Об этом и представленная нами статья.
The article examines the philosophical content inherent in the dramatic works of one of the brightest representatives of the Armenian literature — Levon Shant. Through the use of the toolkit of the aesthetics of symbolism, Shant’s drama becomes a highly artistic palette representing the development of the world civilization. The playwright achieved all this by creatively mastering the achievements of both the Armenian and European drama. The characters (Hermit, Ohan Gurgen) of the best works of Levon Shant “Ancient Gods” and “Emperor” summarize the integrity of the works themselves. These characters were influenced by “Chronology” of Matheos of Edessa, which is discussed in this article.

Հրատարակութեան վայրը:

Ս. Էջմիածին

Հրատարակիչ:

Մայր Աթոռոյ Սրբոյ Էջմիածնի

Ձեւաչափ:

pdf

Նոյնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:269043

Լեզու:

hy

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Նիւթին հաւաքածոները:

Վերջին անգամ ձեւափոխուած է:

Mar 5, 2024

Մեր գրադարանին մէջ է սկսեալ:

Apr 13, 2021

Նիւթին բովանդակութեան հարուածներուն քանակը:

26

Նիւթին բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/293029

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը RDF ձեւաչափով:

RDF

Ցոյց տուր նկարագրութիւնը OAI-PMH ձեւաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը կ'օգտագործէ 'cookie-ներ'։ Յաւելեալ տեղեկատուութիւն