Հարությունյան Արուսյակ, Арутюнян Арусяк
Առցանց դասընթացների արդյունավետ վարման որոշ հիմնահարցեր ; Некоторые аспекты эффективного проведения онлайн-курсов
This article discusses the experience of running a MOOC on teaching B1-level Business English according to the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) through the American Corners in Armenia and highlights several mechanisms needed to ensure effective online teaching and learning so as not to have high dropout rate and keep the learners of the MOOC interested and motivated throughout the entire three-month-long course. Սույն հոդվածում քննարկվում է Ամերիկյան անկյունների միջոցով կազմակերպվող լեզուների իմացության համաեվրոպական համակարգի Բ1 մակարդակի «Գործարար անգլերեն» բաց հասանելիության առցանց դասընթացի վարման փորձը Հայաստանում։ Առանձնացվել են որոշ կառուցակարգեր, որոնք անհրաժեշտ են արդյունավետ առցանց դասավանդման և ուսումնառության համար, սահմանվել են չափանիշներ՝ կապված դասընթացներին մասնակցելու ցուցանիշի, ինչպես նաև դասընթացի եռամսյա տևողության ընթացքում բաց հասանելիության առցանց դասընթացի մասնակիցներին մոտիվացնելու վերաբերյալ: В статье обсуждается опыт проведения языкового онлайн-курса «Деловой английский» уровня B1 в соответствии с общеевропейской системой уровня владения иностранным языком с использованием массовых открытых онлайн-курсов (МООК) в “Американских уголках” Армении. Основная задача - выделить и обосновать механизмы, необходимые для обеспечения эффективного онлайн-обучения с целью избежания высокого процента отсева и поддержания мотивации студентов МООК на протяжении всего трехмесячного курса.
oai:arar.sci.am:263357
ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան
Dec 8, 2023
Nov 6, 2020
66
https://arar.sci.am/publication/286829
Edition name | Date |
---|---|
Harutyunyan, Arusyak, Some Issues of Running Effective Online Courses | Dec 8, 2023 |
Petikyan, Siranush Գլխ. խմբ.՝ Վարդանյան Արարատ Վլադիմիրի
Setseetso Matobako Loyiso C. Jita
Asatryan, Samvel
Khosrovyan, Anahit