Օբյեկտ

Վերնագիր: Տարբերակված ուսուցմամբ աշակերտների հեմոդինամիկայի ցուցանիշների փոփոխությունները քննական սթրեսի և կենսաբանորեն ակտիվ հավելումի ստացման պայմաններում

Ստեղծողը:

Լ. Է. Ղուկասյան

Տեսակ:

Հոդված

Հրապարակման մանրամասներ:

Հայաստանի կենսաբանական հանդեսը լույս է տեսնում 1948 թվականից տարին 4 անգամ։ 1948-1959թթ․ ամսագիրը կոչվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական և գյուղատնտեսական գիտությունների», 1960-1965թթ․ վերանվանվել է «Տեղեկագիր բիոլոգիական գիտությունների», իսկ 1966թ-ից առ այսօր՝ կոչվում է «Հայաստանի կենսաբանական հանդես»։

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Հայաստանի կենսաբանական հանդես =Biological Journal of Armenia

Հրապարակման ամսաթիվ:

2008

Հատոր:

60

Համար:

1-2

ISSN:

0366-5119

Պաշտոնական URL:


Այլ վերնագիր:

Изменения ряда кардиогемодинамических показателей учеников в условиях экзаменационного стресса и при получении биологически активных добавок; Changes in some cardiohemo-dynamic parameters of pupils in conditions of examination stress and using biologically active additives

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ․՝ Մ․ Գ․ Թումանյան (1948) ; Գ․ Հ․ Բաբաջանյան (1949-1954) ; Հ․ Գ․ Բատիկյան (1954-1977) ; Գլխ․ խմբ․՝ Է․ Գ․ Աֆրիկյան (1978-2007) ; Է․ Ս․ Գևորգյան (2008-2023) ; Ա․ Ա․ Առաքելյան (2023-)

Ծածկույթ:

157-161

Ամփոփում:

Քննական սթրեսի պայմաններում (քննությունից առաջ և հետո) ուսումնասիրվել են վարժարանի ութերորդ դասարանի աշակերտների որոշ կարդիոհեմոդինամիկայի ցուցանիշների փոփոխությունները: Բացահայտվել է, որ քննաշրջանը աշակերտների օրգանիզմի ֆիզիոլոգիական համակարգերի բարձր լարվածության շրջան է հանդիսանում: Քննական լարվածության առավելաչափ արտահայտվածությունը դիտվել է կենսաակտիվ հավելում չստացած երեխաների մոտ: В условиях экзаменационного стресса (до и после экзамена) изучены изменения ряда кардиогемодинамических показателей учеников 8 класса гимназии. Установлено, что в экзаменационный период напряжение физиологических систем организма учащихся повышается. Наибольшая выраженность экзаменационного напряжения выявлена у учеников, не получавших биологически активные добавки. Changes in some cardiohemo-dynamic parameters of 8th grade pupils of a gymnasium in conditions of examination stress are studied. It was established, that during the examination period strain of physiological systems of pupils' organism rises. The greatest expressiveness of an examination strain was revealed at pupils have not used biologically active additives.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2008-08-12

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:237641

Դասիչ:

АЖ 407

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Oct 7, 2024

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 26, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

32

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/259529

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Օբյեկտի տեսակ՝

Նման

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն