Օբյեկտ

Վերնագիր: Ուսուցման գործընթացում ձևամոլության դրսևորումների համառոտ բնութագիրը

Ստեղծողը:

Նունե Ադամյան

Տեսակ:

Հոդված

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

ՀՀ ԳԱԱ Շիրակի հայագիտական հետազոտությունների կենտրոն. Գիտական աշխատություններ= Ширакский центр арменоведческих исследований НАН РА. Научные труды = Shirak Centre of Armenological Studies of NAS RA․ Scientific works

Հրապարակման ամսաթիվ:

2005

Հատոր:

8

ISSN:

1829-4316

Լրացուցիչ տեղեկություն:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Այլ վերնագիր:

Краткая характеристика проявлений формализма в процессе обучения; Brief characteristics of formalism displayed in the process of teaching

Ծածկույթ:

126-128

Ամփոփում:

Раскрывается сущность формализма и на основе фактического материала дается характеристика пяти форм проявлений формализма в процессе обучения: 1. Предпочтение, отдаваемое форме перед содержанием. 2. Отрыв теории от практики. 3. Первостепенное значение памяти в процессе понимания. 4. Подход и оценка не посуществу, а поверхностный. 5. Абсолютизация трафарета. При характеристике проявления формализма в процессе обучения приводятся поучительные примеры, выдвигаются некоторые методические предложения, которые помогут учителям преодолеть формализм, проявляющийся в процессе обучения.

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիվը:

2005-02-18

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

oai:arar.sci.am:197499

Բնօրինակի գտնվելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան

Օբյեկտի հավաքածուներ:

Վերջին անգամ ձևափոխված:

Dec 6, 2023

Մեր գրադարանում է սկսած:

Jun 24, 2020

Օբյեկտի բովանդակության հարվածների քանակ:

24

Օբյեկտի բոլոր հասանելի տարբերակները:

https://arar.sci.am/publication/216808

Ցույց տուր նկարագրությունը RDF ձևաչափով:

RDF

Ցույց տուր նկարագրությունը OAI-PMH ձևաչափով։

OAI-PMH

Այս էջը օգտագործում է 'cookie-ներ'։ Ավելի տեղեկատվություն