Object structure

Journal or Publication Title:

«Կաճառ» Գիտական հոդվածների ժողովածու. ՀՀ ԳԱԱ Գիտակրթական միջազգային կենտրոն = ״Качар״ Сборник научных трудов. НАН РА Международный научно-образовательный центр =“Katchar” Collection of Scientific Articles. International Scientific-Educational Center NAS RA

Date of publication:

2014

ISSN:

2579-2903

Official URL:

click here to follow the link

Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Интерпретация видов упражнений в общей системе русский как иностранный

Other title:

Վարժությունների տեսակների մեկնաբանությունը. ռուսերենը որպես օտար լեզու ընդհանուր համակարգում; Interpretation of exercise types in the system of Russian as a foreign language

Creator:

Гаяне Джанджапанян

Subject:

Education ; Pedagogy

Uncontrolled Keywords:

Ճանճապանյան Գայանե ; Chanchapanyan Gayane

Coverage:

170-175

Abstract:

Հայտնի է, որ վարժությունների ռացիոնալ բնույթը ուղիղ կապ ունի տեքստերի բովանդակության հետ: Ուսումնախոսքային իրազեկության մի շարք հիմնախնդիրներ իրապես կարող է լուծել հենց իրական խոսքային ենթատեքստը, որն ուսանողներին օգնում է կողմնորոշվելու քերականական ձևերի բազմազանության մեջ, նրանց ուղղորդում, կողմնորոշում է կիրառելու այս կամ այն կառույցը։ Մենք մեթոդաբանների ուշադրությանն ենք ներկայացնում վարժությունների հատուկ մեթոդական մի համակարգ, որը փորձաքննության է ենթարկվել ուսուցման ընթացքում։ Մեր փորձարարական ուսուցման գործնական պարապմունքների ընթացքում վարժություններ կատարելիս ուսանողների ուշադրության կենտրոնում էին միաժամանակ և՛ տեքստերի բովանդակությունը, և՛ քերականական կառույցների նշանակությունը։ The efficiency of exercises is known to be directly related to the content of texts. Many problems in drill–based verbal communication can be resolved through authentic speech context. The latter helps students recognize a variety of grammatical forms, prompts them to make the right choice in the use of a certain grammatical construction. We suggest a special methodological system of exercises tested in teaching process. While doing exercises in classes during our experimental teaching, the main emphasis was simultaneously both on the content of the texts and the semantics of grammar constructions.

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2014-01-10

Type:

Статья

Format:

pdf

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան