Ցույց տուր կառուցվածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

Պարբերականն ընդգրկում է արվեստի պատմության և հումանիտար գիտությունների ոլորտի ուսումնասիրություններ, թարգմանություններ և ուսումնամեթոդական հետազոտություններ

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Գեղարվեստի ակադեմիայի Տարեգիրք=Yearbook of the Academy of Fine Arts=Ежегодник академии художеств

Հրապարակման ամսաթիվ:

2025,

Համար:

18/1

ISSN:

1829-4278

Պաշտոնական URL:

www.yearbook.yafa.am

Լրացուցիչ տեղեկություն:

Хачатрян Ареват, Khachatryan Arevhat

Վերնագիր:

Հիշողության հայեցակարգը Ջուլիան Բարնսի «Վերջի կանխազգացումը» վեպում

Այլ վերնագիր:

Концепция памяти в романе Джулиана Барнса «Предчувствие конца» ; The Concept Of Memory In Julian Barnes’ Novel The Sense Of An Ending

Ստեղծողը:

Խաչատրյան, Արևհատ

Համատեղ հեղինակները:

Հայաստանի գեղարվեստի պետական ակադեմիա

Խորագիր:

Հումանիտար հետազոտություններ

Չվերահսկվող բանալի բառեր:

Բարնս ; պոստմոդեռնիզմ ; ժամանակ ; տարածություն ; քրոնոտոպ ; երևակայական ; իրական ; հիշողություն ; կրկնություն ; փոխակերպում

Ծածկույթ:

207-218

Ամփոփում:

Հոդվածում ուսումնասիրվում է հիշողության հայեցակարգը Ջուլիան Բարնսի «Վերջի կանխազգացումը» վեպում, որտեղ քրոնոտոպը վեպի հիմնական գաղափարը միավորող ստեղծագործական գործիք է: Ժամանակի և տարածության յուրահատուկ խաչմերուկում ձևավորվում են քրոնոտոպային միավորներ, որոնք թույլ են տալիս ստեղծելու եզակի գեղարվեստական իրականություն։ Քրոնոտոպը ներկայացվում է որպես «փոխակերպում», որը վերափոխում է երևակայականն ու իրականը: Հեղինակը խառնում է իրականությունն ու հիշողությունը, բարդացնում իրադարձությունների բովանդակությունը և ստեղծում մի նոր աշխարհ, որտեղ անցյալը և ներկան միավորվում են և ստեղծում բազմաշերտ իրականություն։ Հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել, թե ինչպես է հեղինակը որպես գեղարվեստական իրականությւն օգտագործում ժամանակն ու տարածությունը: Նշված նպատակին հասնելու համար կարևոր են հետևյալ խնդիրները. • դիտարկել քրոնոտոպը որպես «փոխակերպման» գործիք, որի միջոցով իրականը վերափոխվում է երևակայականի, • վերհանել քրոնոտոպային բարդ զուգորդումների կիրառումը որպես իրականություն, որտեղ հիշողությունը, անցյալը և ներկան միախառնվում են:
В статье рассматривается концепция памяти в романе Джулиана Барнса «Предчувствие конца», где хронотоп является творческим инструментом и объединяет основную идею романа. Хронотопические единицы формируются на уникальном пересечении времени и пространства, создавая неповторимую художественную реальность. Хронотоп представлен как «трансформация», изменяющая воображаемое и реальное. Автор смешивает реальность и память, усложняет содержание событий и создает новый мир, в котором прошлое и настоящее сливаются, создавая многослойную реальность. Это сближение ставит под вопрос достоверность индивидуальной памяти и переосмысливает повествовательную истину, демонстрируя то, как личные воспоминания формируют идентичность. Здесь хронотоп не только структурный прием, но и средство, позволяющее раскрыть темы памяти, вины и времени в повествовании.
The article examines the concept of memory in Julian Barnes’ novel The Sense of an Ending, where the chronotope is a creative tool unifying the main idea of the novel. Chronotopic units are formed at the unique intersection of time and space, creating inimitable artistic reality. The chronotope is presented as a “transformation” modifying the imaginary and the real. The author mixes reality and memory, complicates the content of events, and creates a new world where the past and present merge, forming a multi-layered reality. This convergence challenges the reliability of personal memory and redefines narrative truth, illustrating how subjective recollection shapes identity and perception. The chronotope thus serves not merely as a structural device but as a lens through which the narrative interrogates the nature of memory, guilt, and the passage of time.

Հրատարակության վայրը:

Երևան

Տեսակ:

Հոդված

Ձևաչափ:

pdf

Նույնացուցիչ:

սեղմիր այստեղ կապին հետևելու համար

Լեզու:

hy