Object structure

Publication Details:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Journal or Publication Title:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Date of publication:

2017

Volume:

1

Number:

1

ISSN:

0320-8117

Official URL:


Additional Information:

click here to follow the link

Title:

Շեքսպիրի «Համլետ» ողբերգությունը Եղիսաբեթյան դարաշրջանի պայմանական թատրոնի համատեքստում

Other title:

Трагедия Шекспира “Гамлет” в контексте условного театра Елизаветинской эпохи. The Tragedy of Shakespeare “Hamlet” in the Context of the Conditional theatre of the Elizabethan Era.

Creator:

Ա. Հ. Երնջակյան

Contributor(s):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Subject:

Literature ; Language and Literature ; PN0441 Literary History ; PN2000 Dramatic representation; The Theater

Uncontrolled Keywords:

Ернджакян А. А. ; Yernjakyan A.

Coverage:

222-226

Abstract:

Почему Шекспир не раскрыл личность Горацио в своей пьесе, как это сделал 300 лет назад Данте Алигьери в “Божественной комедии”, введя в неё образ римского поэта Вергилия. Можно предположить, что Шекспир, избрав в качестве прототипа Горацио образ римского поэта I в. до н.э. Квинта Горация Флакка, в силу определенных причин скрыл этот факт. В ряду этих причин могли быть особенности условного театра XVI в., строжайшая цензура в пуританской Англии и недобросовестная “работа” тайных переписчиков пьес, посредством которых “Гамлет”, возможно, впервые попал к издателям. Why didn’t Shakespeare reveal the identity of Horatio in his play, as it did Dante Alighieri in his “Divine Comedy” 300 years ago, entering into it a character of Roman poet Virgil? It may be assumed that, Shakespeare, choosing the character of Roman poet of the 1st century AD Quintus Horatius Flaccus as a prototype, has hidden that fact for certain reasons. Among those reasons could be the features of theatre of XVI century, the strictest censorship in Puritan England and unscrupulous “work” of secret play copiers, by virtue of who “Hamlet” for the first time, probably fall into the hands of publishers.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Date created:

2017-04-15

Type:

Հոդված

Format:

pdf

Call number:

АЖ 410

Location of original object:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան