Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2014

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Վերնագիր:

Нужна ли лекция в вузе?

Այլ վերնագիր:

Արդյո՞ք անհրաժեշտ է դասախոսությունը բուհում։ Do we need lectures in higher education?

Ստեղծողը:

К. А. Торосян ; Т. В. Татевосян

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017) ; Պ․ Ավետիսյան (2017-)

Խորագիր:

L Education ; Higher Education ; LB Theory and practice of education

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Թորոսյան Կ. Ա. ; Թադևոսյան Թ. Վ. ; Torosyan K. ; Tatevosyan T.

Ծածկոյթ:

298-300

Ամփոփում:

Գիտական հասկացությունների, կատեգորիաների և օրենքների լուսաբանումը և դրանք ուսանողներին ընկալելի, հասկանալի դարձնելը դասախոսությունների միջոցով եղել է, կա ու կլինի օբյեկտիվ անհրաժեշտություն համաշխարհային քաղաքակրթության զարգացման համար: Որքան էլ տեղեկատվական տեխնոլոգիաները զարգանան, չեն կարող դասախոսության անհրաժեշտությունը բացառել: Դասախոսությունը ուսումնառության գործընթացում ունկնդիրների մտահանգումն ուժեղացնող, կարգավորող միջոց է և միշտ ձգտում է բացել երևույթների էության «փակ» դռները` մնալով հռետորական արվեստի բաղկացուցիչ մաս: Illustrating scientific laws, categories, and phenomena and providing a clear explanation for students has always been an objective requirement for the development of the world civilization. Even the advance of information technologies cannot deny the necessity of lectures in higher education. Lectures develop learners’ analytical skills and motivate them.

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2014-04-18

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան