Ցոյց տուր կառուցուածքը

Հրապարակման մանրամասներ:

«Լրաբեր հասարակական գիտությունների» քառամսյա, բազմալեզու, միջմասնագիտական, գրախոսվող հանդեսը ՀՀ ԳԱԱ հասարակական գիտությունները և հայագիտությունը ներկայացնող հնագույն (հիմնադրվել է 1940 թ.) պարբերականն է, որի էջերում աճել և հասունացել են հայագետների և հասարակագետների բազմաթիվ սերունդներ: 1940-1943 թթ. այն հրատարակվել է որպես ԽՍՀՄ ԳԱ նախագահության հայկական մասնաճյուղի՝ Արմֆանի հասարակական և բնական գիտությունների «Տեղեկագիր», 1943-1965 թթ.՝ Հայաստանի ԳԱ-ի «Տեղեկագիր հասարակական գիտությունների»: 1966 թ. ամսագիրը վերանվանվել է «Լրաբեր հասարակական գիտությունների»: 1940-1947 թթ. լույս է տեսել անկանոն պարբերականությամբ՝ 1948-1990 թթ. եղել է ամսագիր. 1991 թ.` երկամսյա, 1992-1995 թթ.` եռամսյա հանդես: 1996-ից առ այսօր այն հրատարակվում է քառամսյա պարբերականությամբ: Տարբեր ժամանակներում «Լրաբերի» գլխավոր խմբագիրներ են եղել անվանի գիտնականներ Հ. Օրբելին (հիմնադիր), Ս. Կարապետյանը, Հ. Բատիկյանը, Խ. Մոմջյանը, Մ. Ներսիսյանը, Ա. Հովհաննիսյանը, Ծ. Աղայանը, Գ. Ստեփանյանը, Հ. Ասլանյանը, Գ. Աբովը, Հ. Ինճիկյանը, Վ. Միքայելյանը, Ա. Խառատյանը: 2017 թ. վերջից սկսած՝ հանդեսի գլխավոր խմբագիրն է Պ. Ավետիսյանը:

Ամսագրի կամ հրապարակման վերնագիր:

Լրաբեր հասարակական գիտությունների=Herald of the Social Sciences=Вестник общественных наук

Հրապարակման ամսաթիւ:

2001

Հատոր:

1

Համար:

1

ISSN:

0320-8117

Պաշտոնական URL:


Լրացուցիչ տեղեկութիւն:

կապին հետեւելուն համար սեղմէ հոս

Վերնագիր:

Наука и религия: противостояние или взаимодействие?

Այլ վերնագիր:

Գիտություն և կրոն. հակադրո՞ւմ թե՞ փոխգործողություն: Science and religion: opposition or interaction?

Ստեղծողը:

М. Г. Кацахян

Աջակից(ներ):

Պատ․ խմբ՝. Հ․ Գ․ Ինճիկյան (1966-1968) ; Գլխավոր խմբ.՝ Ծ․ Պ․ Աղայան (1969-1972) ; Վ․ Ա․ Միքայելյան (1972-1987) ; Ա․ Ա․ Խառատյան (1988-2017)

Խորագիր:

B Philosophy; Psychology; Religion ; BL Religion ; H Social Sciences

Չվերահսկուող բանալի բառեր:

Քացախյան Մ. Գ. ; Katsakhian M. G.

Ծածկոյթ:

13-24

Ամփոփում:

Դարեր շարունակ գիտությունը հակադրվել է կրոնին, որովհետև գիտությունը հիմնվում է գիտակցության, ճշմարտության, գործնական ստուգման և տրամաբանական ապացույցների չափանիշների վրա, իսկ կրոնը՝ հավատի, անձնական կրոնական փորձի վրա, որը ներկայացնում է անհատական, անմիջական իռացիոնալ ապրումներ: Գիտության և կրոնի հակադրման ծանրակշիռ փաստարկն այն է, որ կրոնական հավատի բովանդակությունը կազմում են գերբնական իռացիոնալ երևույթներ, որոնց գոյությունը հնարավոր չէ հաստատել ոչ գիտության, ոչ էլ տրամաբանության միջոցով: Սակայն հարկավոր է խոստովանել, որ գոյություն ունի ինչ-որ մի միստիկական միջավայր, որը չի ենթարկվում ռացիոնալ, տրամաբանական իմացությանը: Ուստի, գիտությունը չի կարող պատասխանել մի շարք հարցերի և տալ անսովոր երևույթների բացատրությունը, քանի որ նա դուրս չի գալիս իր իրավասության սահմաններից և հիմնվում է միայն իրական ֆիզիկական աշխարհի վրա՝ իր սահմանափակ փորձը փոխադրելով ամբողջ տիեզերքի վրա:

Հրատարակութեան վայրը:

Երևան

Հրատարակիչ:

ՀՀ ԳԱԱ հրատ.

Ստեղծման ամսաթիւը:

2001-04-10

Տեսակ:

Հոդված

Ձեւաչափ:

pdf

Դասիչ:

АЖ 410

Բնօրինակին գտնուելու վայրը:

ՀՀ ԳԱԱ Հիմնարար գիտական գրադարան