Object structure

Publication Details:

2024 թ. հունվարի 9-ին լրացավ հայ ականավոր կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանը: Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների անցկացման համար ստեղծված Կառավարական հոբելյանական հանձնաժողովի որոշմամբ՝ ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ 2024 թ. սեպտեմբերի 10-12-ը գումարեց «Սերգեյ Փարաջանով – 100» միջազգային գիտական կոնֆերանսը։ Ժողովածուն պարունակում է Կոնֆերանսի լիագումար նիստերի մասնակիցների զեկուցումները: Նյութերը ներկայացվում են բնագրով, ըստ ելույթների հաջորդականության: Ժողովածուն հասցեագրված է կինոգետներին, Փարաջանովի արվեստով հետաքրքրվողներին և ընթերցող լայն շրջաններին:

Journal or Publication Title:

Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024

ISBN:

978-5-8080-1555-5

Additional Information:

Պերֆետտի Ֆիլիպպո, Перфетти Филиппо

Title:

The Visual Reception of Parajanov in Italy. Poetry, Fairytale and Icon

Other title:

Փարաջանովի ֆիլմերի տեսողական ընկալումն Իտալիայում։ Պոեզիա, հեքիաթ, սրբապատկեր ; Зрительное восприятие Параджанова в Италии. Поэзия, сказка, икона

Creator:

Perfetti, Filippo

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ

Contributor(s):

Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան

Subject:

Sergey Parajanov ; Cinematography

Uncontrolled Keywords:

visual reception ; Enrico Ghezzi ; Giuseppe Desiato ; Pavel Florensky ; icon

Coverage:

190-219

Abstract:

The contribution analyzes the visual reception of Sergey Parajanov’s work in Italy, summarizing his presence from the 1960s to the 1990s at film festivals and his subsequent recognition through Italian television, particularly thanks to Enrico Ghezzi. It then illustrates how Parajanov has been viewed through the lenses of “poetry cinema” and folkloric-fairy tale elements, themes that resonate in both Soviet and Italian criticism.
Հոդվածում քննարկվում է Սերգեյ Փարաջանովի ստեղծագործության տեսողական ընկալումն Իտալիայում։ Հիմք են ծառայել թե՛ 1960-1990-ական թվականներին անցկացված կինոփառատոներում ռեժիսորի ներկայությունը, և թե՛ իտալական հեռուստատեսության շնորհիվ (ի մասնավորի՝ Էնրիկո Գեցցիի ջանքերով) երկրում նրա հետագա ճանաչումը լուսաբանող նյութերը։
Целью статьи является анализ зрительного восприятия творчества Сергея Параджанова в Италии. Использовались материалы, освещающие его присутствие в 1960-1990-ых годах на кинофестивалях, как и дальнейшее его признание в стране благодаря итальянскому телевидению при посредстве, в частности, Энрико Гецци.

Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Date of publication:

2024

Type:

Կոնֆերանսի զեկուցումներ

Format:

pdf

Language:

hy