Object structure

Publication Details:

2024 թ. հունվարի 9-ին լրացավ հայ ականավոր կինոռեժիսոր Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյա հոբելյանը: Սերգեյ Փարաջանովի ծննդյան 100-ամյակին նվիրված հոբելյանական միջոցառումների անցկացման համար ստեղծված Կառավարական հոբելյանական հանձնաժողովի որոշմամբ՝ ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտը ՀՀ ԿԳՄՍՆ ֆինանսավորմամբ 2024 թ. սեպտեմբերի 10-12-ը գումարեց «Սերգեյ Փարաջանով – 100» միջազգային գիտական կոնֆերանսը։ Ժողովածուն պարունակում է Կոնֆերանսի լիագումար նիստերի մասնակիցների զեկուցումները: Նյութերը ներկայացվում են բնագրով, ըստ ելույթների հաջորդականության: Ժողովածուն հասցեագրված է կինոգետներին, Փարաջանովի արվեստով հետաքրքրվողներին և ընթերցող լայն շրջաններին:

Journal or Publication Title:

Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024

ISBN:

978-5-8080-1555-5

Additional Information:

Համբարձումով Արսեն, Hambardzumov Arsen

Title:

Значение символов и архетипов в структуре фильма «Цвет граната (Саят-Нова)»

Other title:

Սիմվոլների և արքետիպերի նշանակությունը «Նռան գույնը (Սայաթ-Նովա)» ֆիլմի կառուցվածքում ; The Meaning Of Symbols And Archetypes In The Structure Of “The Color Of Pomegranates” (“Sayat-Nova”)

Creator:

Амбарцумов, Арсен

Corporate Creators:

ՀՀ ԳԱԱ Արվեստի ինստիտուտ

Contributor(s):

Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան

Subject:

Сергей Параджанов ; Кинематография

Uncontrolled Keywords:

«Цвет граната (Саят-Нова)» ; понятия ; смысл ; символ

Coverage:

181-189

Abstract:

В статье рассматривается фильм Сергея Параджанова «Цвет граната (Саят-Нова)». Говорится об особенностях сюжетного и бессюжетного кино, о том месте и значении понятий, которые возникают в процессе развития кинопроизведения.
Հոդվածում դիտարկվում է Սերգեյ Փարաջանովի «Նռան գույնը (Սայաթ-Նովա)» ֆիլմը։ Խոսվում է սյուժետային և անսյուժե կինոյի առանձնահատկությունների, կինոստեղծագործության զարգացման ընթացքում ի հայտ եկող հասկացությունների տեղի և նշանակության մասին։
Հեղինակը կարևոր տեղ է հատկացնում խորհրդանիշներին թե՛ կադրի պայմանականության և թե՛, ընդհանուր առմամբ, ֆիլմում, այն է՝ ինչպես է դրանց օգնությամբ կառուցվում կոնցեպտուալ շարքը և, հետևաբար, տեսածի իմաստը։ Վերլուծելով «Նռան գույնը» ֆիլմը՝ ընդգծվում է այս ստեղծագործության յուրահատկությունը՝ ստատիկ կադրը, բազմաֆիգուր կոմպոզիցիաները, միջկադրային մոնտաժը և այլն։
The article examines Sergey Parajanov’s film “The Color of Pomegranates” (“Sayat Nova”). It talks about the distinctive features of narrative and plotless films, about the place and meaning of concepts that arise in the process of development of a film work. The author gives importance to the symbols in the conventionality of both the frame and the movie as a whole, namely, to their usage in building the conceptual series and, consequently, the meaning of what is seen.


Place of publishing:

Երևան

Publisher:

ՀՀ ԳԱԱ «Գիտություն» հրատ.

Date of publication:

2024

Type:

Կոնֆերանսի զեկուցումներ

Format:

pdf

Language:

hy