Publication Details:
Journal or Publication Title:
Սերգեյ Փարաջանով-100: Միջազգային գիտական կոնֆերանս․ 10-12 սեպտեմբերի, 2024
ISBN:
Additional Information:
Խատիաշվիլի Թեո, Khatiashvili Theo
Title:
Other title:
Հին Թբիլիսին և թբիլիսցիները Սերգեյ Փարաջանովի «Արաբեսկներ Փիրոսմանիի թեմաներով» և «Հակոբ Հովնաթանյան» Կվազի-Դոկումենտալ կինոֆիլմերում ; Old Tbilisi And Tbilisians In Sergey Parajanov's Quasi-Documentary Films “Arabesques On The Pirosmani Theme” And “Hakob Hovnatanyan”
Creator:
Corporate Creators:
Contributor(s):
Խմբ. խորհուրդ՝ Ա. Վ. Աղասյան և ուրիշ․ ; Գիտ. խմբ.՝ Աննա Ասատրյան
Subject:
История Тбилиси ; Кинематография
Uncontrolled Keywords:
грузинская культура и искусство ХIХ века ; кинофильмы Сергея Параджанова ; Нико Пиросмани
Coverage:
Abstract:
В статье анализируются изобразительные особенности киноязыка Сергея Параджанова, проявившиеся в двух его квазидокументальных фильмах: «Арабески на тему Пиросмани» и «Акоп Овнатанян». Рас-сматривается творчество Параджанова в мультикультурном контексте города Тбилиси, отмечается влияние на режиссера архитектурных особенностей, традиций и истории города, являющегося одновременно и местом действия анализируемых автором статьи обоих фильмов, и источником вдохновения для режиссера, и одним из главных героев, без которого эти фильмы не состоялись бы.
Հոդվածում քննության են առնվել Սերգեյ Փարաջանովի՝ կվազի-դոկումենտալ «Արաբեսկներ Փիրոսմանիի թեմաներով» և «Հակոբ Հովնաթանյան» ֆիլմերի կինոլեզվի պատկերագրական առանձնահատկությունները։ Դիտարկվել է Փարաջանովի ստեղծագործությունը Թբիլիսիի բազմամշակութային համատեքստում, նշվում է քաղաքի ճարտարապետական ուրույնության, ավանդույթների և պատմության ազդեցությունը ռեժիսորի վրա։ Թբիլիսին միաժամանակ հանդես է գալիս և՛ որպես երկու քննարկվող կինոնկարների գործողության վայր, և՛ որպես ոգեշնչման աղբյուր, և՛ որպես գլխավոր հերոսներից մեկը, առանց որի ֆիլմերը չէին կայանա։
The article analyzes the visual peculiarities of Sergey Parajanov’s film language, manifested in his two quasi-documentary films “Arabes-ques on the Theme of Pirosmani” and “Hakob Hovnatanyan”. Paraja-nov’s work in the multicultural context of the city of Tbilisi is examined, and the influence of the latter’s architectural features, traditions and history on Parajanov is underscored. Tbilisi was both the setting for the two films at issue, a source of inspiration for the filmmaker, and one of the lead characters, without whom these films would not have been possible.
Place of publishing:
Երևան